Logo

Marketing MIX

Rzeka mleka zalała ulice polskich miast

Sukcesem zakończyła się niestandardowa kampania promocyjna mleka Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie.

Rozdaliśmy blisko 70 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów, z tego co wiemy niektórzy przyjeżdżali specjalnie w miejsca rozdawania mleka Łaciate, byli i tacy którzy przychodzili po parę razy.  Limitowana edycja mleka  Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką spodobała się konsumentom tak bardzo, że myślimy o wprowadzeniu tej pojemności do handlu. – podsumowuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

SM MLEKPOL rozdawała mleko Łaciate od 10 października do 4 listopada, w 11 największych miastach Polski,  łącznie w 35 miejscach – najbardziej uczęszczanych lokalizacjach poszczególnych miast.

Mamy nadzieję, że sukces frekwencyjny podczas akcji przełoży się także na codzienne planowanie rodzinnych jadłospisów. Bardzo zależy nam aby konsumenci pamiętali o dobroczynnych właściwościach mleka i jego przetworów. To naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym. – dodaje Ewa Gromadzka.

Marka Łaciate jest laureatem licznych nagród zarówno branżowych jak i konsumenckich. Zdobyła m.in.: złote medale Polagra Food, tytuł Ulubionej Marki Konsumentów, Dobrej Marki, Superbrands 2015/16, Created In Poland Superbrands 2015/16 oraz miano Hit Handlu. W 2016 r. mleko Łaciate 3,2% zdobyło zaszczytne miano Podlaskiej Marki.W tym samym roku Łaciate Junior otrzymało złoty medal Polagra Food. Nieprzypadkowa jest również kreacja reklamowa marki Łaciate. Od lat w zabawny, przyjazny sposób do produktów Łaciatych zachęca jego pierwotna producentka czyli łaciate krowa. Twórcy komunikatów reklamowych wykorzystali krowie łaty do oznaczenia produktów marki podkreślając w ten sposób naturalne źródło pochodzenia zarówno mleka Łaciatego jak i pozostałych produktów marki.

MW