Agencja SHAKE HANDS wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland), na obsługę działań social mediowych dla 5 marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep.
Przetarg dotyczył przygotowania strategii dla poszczególnych marek i ich implementację w kanałach social mediowych.
– Zaproponowana przez SHAKE HANDS strategia komunikacji naszych marek w mediach społecznościowych była najbardziej spójna i kompleksowa spośród przedstawionych przez pozostałe agencje, co zadecydowało o wyborze właśnie Shake Hands. Braliśmy też pod uwagę bogate doświadczenie i referencje Shake Hands w obszarze działań w mediach społecznościowych – mówi Karolina Bryłka CRM & Digital Marketing Manager w Fiat Chrysler Automobiles Poland.
Agencja SHAKE HANDS zajmie się kompleksową obsługą marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Google+. Do zadań agencji będzie także należało organizowanie akcji specjalnych i konkursów dla tych marek w serwisach społecznościowych.
SHAKE HANDS przejęła obsługę działań FCA Poland w mediach społecznościowych od domu mediowego Maxus Poland.
MW