BOHOBOCO to wyjątkowa marka modowa stworzona przez duet polskich projektantów – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tworzą oni kolekcje, które są mieszanką stylów najważniejszych stolic mody – Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. Podstawą ich projektów jest nowoczesna konstrukcja, najlepsze tkaniny i ponadczasowa kolorystyka.
Moda to ich pasja … ale nie jedyna. Od zawsze ich marzeniem było stworzenie zapachu dla kobiety, który podkreśli jej siłę, osobowość i piękno. Tak powstał BOHOBOCO No 1, który finalnie spodobał się zarówno kobietom jak i mężczyznom. Perfumy okazały się sukcesem i … apetyt projektantów na tworzenie zapachów urósł.
„Dwa lata temu zaczął się magiczny proces tworzenia – mówi Michał Gilbert Lach. Miejscem, w którym powstała podstawa serii naszych zapachów była … kuchnia. To w niej całymi godzinami trwało mieszanie przypraw, ziół, olejków, skórek owocowych i kwiatów. Było w tym wiele skrajnych emocji, które pomogły w stworzeniu jasnej koncepcji.”
Aby poszczególne kompozycje zamieniły się w unikatowe perfumy projektanci wyjechali do zagłębia przemysłu perfumeryjnego na południu Francji. W mieście Grasse mieszczącym się niedaleko Nicei i Monaco … w fabryce z ponad 200 letnim doświadczeniem powstała seria 8 wyjątkowych zapachów.
„Pod czujnym okiem wybitnych perfumiarzy w tym mistrza Gerarda Anthonego, nasza wizja i marzenia stały się rzeczywistością – mówi Kamil Owczarek. Bardzo ważne jest również to, iż zaperfumowanie naszych zapachów wynosi około 25% co czyni je luksusowymi. Taki właśnie był nasz cel.”
Oprawą tych wyjątkowych zapachów stał się zaprojektowany przez duet flakon ze szkła najwyższej jakości, zamykany drewnianym korkiem i pokryty aksamitem.
Dzięki energii, sile charakterów oraz wierze, że wszystko jest możliwe stworzyli produkt unikalny i na najwyższym światowym poziomie … coś czego w Polsce jeszcze nie było.
Finalnie powstała seria ośmiu zapachów.
Do promowania kolekcji zostały zaproszone zjawiskowe Ambasadorki – Maja Salamon, Helena Norowicz i Magdalena Mielcarz.
„Wybraliśmy Maję, ponieważ jest uosobieniem nowego pokolenia, które podbija i kreuje współczesny świat. To przedstawicielka młodych i nowoczesnych kobiet, którym w dążeniu do celu towarzyszy nowa i świeża energia.” – mówi Kamil Owczarek
„Pani Helena jest naszą muzą. To kobieta otwarta na nowe wyzwania, przekraczająca granice i łamiąca wiele tabu. Za każdym razem inspiruje nas i dodaje odwagi w realizacji marzeń” – mówi Kamil Owczarek.
„Pani Helena po raz kolejny zachwyciła nas swoją perfekcyjnością i swobodą przed obiektywem aparatu. Jej energia i pewność siebie sprawiła, że szybko udało się oddać klimat kampanii. Zdjęcie przedstawia szlachetną urodę, tajemniczość i piękno naszej Ambasadorki” – mówi Michał Gilbert Lach.
„Magdalena jest uosobieniem piękna, mądrości i siły. Spełnia swój Amerykański Sen. Z jednej strony pewna siebie, zdecydowana i przebojowa, a z drugiej delikatna, czuła i wrażliwa. To kobieta zmysłowa, o zniewalającej urodzie i wspaniałym sercu ale z rockowym charakterem.” – mówi Michał Gilbert Lach.
Dlaczego duet BOHOBOCO zaangażował tak różne osobowości? „Odpowiedź jest prosta. Powstała seria perfum stworzonych w duchu marki ale każdy z zapachów jest inny … opowiada inną historię. Każdy jest dla kobiety o innym temperamencie i spojrzeniu na świat. Nasze Ambasadorki pięknie pokazują te różnice. Są w różnym wieku i w innym typie urody. Każda z nich ma inny charakter i cel w życiu.” – mówi Kamil Owczarek
Kolejnym marzeniem było nakręcenie filmu promującego serię BOHOBOCO PERFUME. Marzenie już spełnione.
„Tłem do całości jest biały i tajemniczy labirynt, w którym Ambasadorki poszukują czegoś nieuchwytnego. Początkowo jest w ich pewien niepokój ale na końcu dzięki swoim zmysłom odnajdują świat zapachów i odczuwają ukojenie oraz uczucie spokoju.” – mówi Kamil Owczarek.
Bohaterki filmu to kobiety różne pod wieloma wzglądami tak jak seria BOHOBOCO PERFUME ale w filmie łączy je jedno … każda z nich chce odnaleźć swój wyjątkowy zapach perfum … taki, który odda jej osobowość i charakter.
„Ambasadorki świetnie odnalazły się na planie filmu i fantastycznie oddały klimat poszukiwania, niepewności i tajemnicy. W piękny sposób ukazały emocje. Dzięki nim widz zostanie wprowadzony w cudowny świat BOHOBOCO PERFUME.” – mówi Michał Gilbert Lach.
„Zaufajcie zmysłom i przekroczcie granice wyobraźni”.
[youtube=”_ubf3YcyzTc”]
scenariusz: Michał Gilbert Lach, Weronika Ławniczak, reżyseria: Włodzimierz Kossak, Weronika Ławniczak zdjęcia i montaż: Włodzimierz Kossak, stylizacja: BOHOBOCO, scenografia: Anna Tomczyńska, muzyka: Radek Duda / Paweł Piechura, makijaż: Izabela Wójcik, Van Dorsen Artists, włosy: Piotr Wasiński, Van Dorsen Artists
Seria zapachów jest już dostępna w sieci Aelia Duty Free na lotniskach: im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz im. Jana Pawła II w Balicach pod Krakowem. Tym samym marka dołączyła do światowych marek perfumeryjnych tj. Tom Ford, Chanel czy Dior. Do ekspozycji serii perfum zostały zaprojektowane specjalne, personalizowane meble z podświetlanymi kasetonami z Ambasadorkami marki.
MW