Cityboard Media po raz kolejny został wyróżniony w konkursie „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Nagroda przyznawana jest firmom, które angażują się społecznie i podejmują działania CSR. Finał siódmej edycji konkursu odbył się 23 listopada 2015 r. w siedzibie BCC w Warszawie.
– Cieszymy się z tego wyróżnienia, bo ono pokazuje, że Cityboard Media idzie w dobrym kierunku zarówno pod względem biznesowym jak i CSR – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Po części oficjalnej wszyscy goście wzięli udział w debacie dotyczącej CSR. Dyrektorzy, marketingowcy i specjaliści od CSR zwracali uwagę na fakt, że społeczna odpowiedzialność biznesu to powoli codzienność w dużych polskich firmach.
– Pomagamy innym, dlatego że warto to robić. Reklama zewnętrzna doskonale nadaje się do promowania akcji społecznych. Dlatego na naszych wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Ponad to wspieramy, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. Stawiamy na promocję sportu i aktywnego trybu życia, działając razem z Czesławem Langiem. Na cityboardach i supercityboardach co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się także w akcje promujące bezpieczeństwo na drogach oraz wspieramy domy dziecka i fundacje – komentował Marcin Stan.
Kapituła konkursu zwróciła także uwagę na fakt, że Cityboard Media wdraża działania ekologiczne. Mowa tu o ekoplakacie, czyli innowacyjnym podłożu drukarskim, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% przetwarzalny. – Inwestujemy też w czystą energię, ponieważ część naszych urządzeń reklamowych jest zasilana przez panele fotowoltaniczne i turbiny wiatrowe. Ponad to, Klientom oferujemy sieć ecolight, czyli nowoczesne, elektroniczne nośniki reklamowe, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska – dodaje Stan. Cityboard Media podobne wyróżnienie otrzymał w 2015 roku.
JK