Logo

Marketing MIX

COSTA COFFEE partnerem kampanii #PracujeBoLubie

Blisko dwie trzecie Polaków przyznaje, że nie lubi swojej pracy*. W rezultacie obniża się efektywność zawodowa pracowników, są mniej kreatywni i częściej chorują. Jednak nastawienie można zmienić, o czym przekonuje kampania społeczna #PracujeBoLubie, realizowana przez Employer Branding Institute. Jej bohaterami są m.in. pracownicy COSTA COFFEE Polska, dla których poniedziałek, to drugi piątek!

Czy w niedzielne popołudnie uśmiechasz się na myśl o poniedziałku? Brzmi niewiarygodnie, ale są osoby, które każdego dnia z radością idą do pracy! Kampania #PracujeBoLubie przedstawia sylwetki Oli, Agaty i Kuby, którzy na co dzień pracują w kawiarniach COSTA COFFEE i nie zamieniliby tego miejsca na żadne inne.

– Często zastanawiam się, dlaczego poniedziałki są owiane taką złą sławą. Osobiście uwielbiam ten dzień prowadzę wtedy szkolenia dla pracowników COSTA COFFEE. Wkładam w to mnóstwo energii i pozytywnych emocji, bardzo się staram, by uczestnicy szkolenia mogli powiedzieć, że to był dla nich super dzień! Te spotkania napędzają mnie do realizacji kolejnych zawodowych wyzwań. Jeśli lubi się swój zawód i miejsce pracy, to poniedziałki oznaczają tylko jedno – początek tygodnia pełen nowych możliwościmówi Aleksandra Perz, trener HR COSTA COFFEE.

Kampania #PracujeBoLubie realizowana przez Employer Branding Institute to pozytywna akcja społeczna, której głównym celem jest wzbudzenie uśmiechu u Polaków! Na dedykowanej stronie www.pracujebolubie.pl znajdują się inspirujące opowieści zadowolonych pracowników, sylwetki pozytywnych pracodawców oraz garść wartościowych porad i wskazówek dotyczących właściwego rozwoju drogi zawodowej.

– Z przyjemnością dołączyliśmy do tej kampanii, gdyż chcemy dzielić się dobrymi praktykami, które stosujemy w naszych kawiarniach. Dbamy o rozwój pracowników, wyznaczamy im jasną ścieżkę kariery,
inwestujemy w rozwój talentów, dlatego blisko 80% awansów w naszej firmie to awanse wewnętrzne. Cieszę się, że powstają tego typu inicjatywy i mam nadzieję, że odsetek osób lubiących miejsce pracy i utożsamiających się z nim będzie sukcesywnie wzrastał – dodaje Michał Rudnicki, Dyrektor HR COSTA COFFEE.

Kampanię wspierają osoby, które nie boją się powiedzieć, że lubią swoją pracę – Marcin Prokop, Filip Chajzer, Łukasz Jakóbiak czy Macademian Girl. Dzielą się opowieściami i inspirują innych do polubienia swojego miejsca pracy. Dzięki komentarzom ekspertów dowiemy się m.in. co robić w przypadku spadku motywacji, jak kształtować swoją ścieżkę kariery czy w jaki sposób wyróżnić się na rynku pracy, by wreszcie znaleźć swoje wymarzone miejsce zatrudnienia.

Kampania będzie szeroko komunikowana w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w prasie i telewizji śniadaniowej. Zaplanowano także akcję ambientową.

*Na podstawie raportu Sedlak&Sedlak, 2015.

MW