Logo

Marketing MIX

ACTIMEL w zabawny sposób odkrywa prawdę na temat pracy Świętego Mikołaja

Intensywny kurs pakowania prezentów, bieg w śnieżycy z przeszkodami, praktycznie wojskowa dyscyplina. Mogło by się wydawać, że bycie Świętym Mikołajem to prosta spreawa. Actimel pokazuje, że czasami przygotowania do Świąt przypominają… obóz przetrwania. Jednak pozytywnym nastawieniem, że #mam moc, każdy Mikołaj, w najważniejszy dla niego dzień w roku z uśmiechem na twarzy stanie na wysokości zadania.

Gdy czujemy się mocni, możemy iść do przodu w nadchodzący dzień i z uśmiechem zaczynać każdy kolejny. Dążymy do osiągnięcia swoich życiowych celów i pomagamy innym je osiągać, nawet gdy jest ciężko. Film ze Świętym Mikołajem jest kolejną odsłoną kampanii marki Actimel #MAM MOC (#STAY STRONG) i w oryginalny, zabawny sposób pokazuje, że uczucie wewnętrznej siły zależy od nastawienia. To ono definiuje to, co robimy i jak to robimy.

Świat potrzebuje większej liczby ludzi z takim podejściem do życia, również teraz w okresie świątecznym, który kojarzy się nie tylko z radością, ale też z wieloma dodatkowymi obowiązkami. Nowa kampania Actimela ma pomóc spojrzeć nam na przedświąteczną gorączkę z dystansu, wprowadzić w dobry nastrój i cieszyć się tym magicznym okresem.

Film ze Świętym Mikołajem to część globalnej kampanii marki Actimel. W Polsce planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom, lokalizajcą video Y&R. Za realizację kampanii w social media odpowiada agencja SyZyGy, a za pozostałe działania w Internecie VML.

[youtube=”CKiNT-XaNVA”]

 

MW