Logo

Marketing MIX

Promocja Visa powiązana z kinową premierą filmu „Trolle”

„Więcej radości dla całej rodziny dzięki Visa!” – pod takim hasłem przewodnim trwa promocja płatności bezgotówkowych Visa, powiązana z polską premierą kinową filmu animowanego „Trolle” ze studia DreamWorks Animation. Jednym z jej celów jest zachęcenie posiadaczy kart Visa do płacenia nimi za zakupy rodzinne u wybranych partnerów, za co konsumenci otrzymają specjalne nagrody związane z „Trollami”.

Działania promocyjne, które zakończą się 19 grudnia br., wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, Internecie i u partnerów – wybranych detalistów.

Film „Trolle” to animowane kino familijne twórców sukcesu „Shreka”. Bohaterami „Trolli” są pełne optymizmu wesołe postacie z kolorowymi włosami, które kochają śpiewać i tańczyć do przebojów znanych artystów.

Obecnie trwa drugi etap promocji, który zakończy się 19 grudnia br. Dokonując do tego dnia zakupów u wybranych partnerów – w serwisie Allegro.pl, supermarketach i hipermarketach Carrefour, sklepach Claire’s oraz salonach Empik – i opłacając je bezgotówkowo z Visa, konsumenci otrzymają unikatowy kod pozwalający na pobranie ze strony nagrody.visa.pl materiałów multimedialnych związanych z filmem „Trolle”, takich jak piosenki, emotikony czy filmiki oraz umożliwiający granie w gry dostępne online.

– Przygotowaliśmy tę promocję z myślą o wspólnej rodzinnej zabawie. W pierwszym etapie promocji, podczas wyjścia do kina na film „Trolle”, z rabatu na popcorn i napoje mogli cieszyć się wszyscy członkowie rodziny. Obecnie, w drugim etapie kampanii, płacąc z Visa za codzienne zakupy, rodzice mogą dostarczyć wiele radości zarówno sobie, jak i swoim dzieciom dzięki dostępnym na stronie nagrody.visa.pl materiałom związanym z filmem „Trolle” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Promocję wspiera intensywna kampania reklamowa. Spoty, których bohaterami jest rodzina korzystająca z promocji emitowane  są w telewizji (m.in. kanały Polsat, TVP i tematyczne kanały TVN). Działania marketingowe obejmują również internet, w tym kampanię wideo w takich serwisach jak TVN.pl czy Ipla oraz reklamy na stronach wyświetlanych poprzez urządzenia mobilne i reklamy w wyszukiwarce Google.

[youtube=”ri8N7xTJKiA”]

Do wzięcia udziału w promocji zachęcają również sami partnerzy, którzy wykorzystali w tym celu swoje powierzchnie reklamowe (m.in. monitory, standy i plakaty) oraz strony internetowe. Także banki-wydawcy kart Visa prezentują w swoich kanałach materiały zachęcające do skorzystania z promocji.

Zakupem mediów dla kampanii wspierającej promocję „Więcej radości dla całej rodziny dzięki Visa!” zajął się dom mediowy MEC. Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland.

Więcej informacji na temat promocji, w tym jej regulamin, znajduje się na stronie nagrody.visa.pl.

Dystrybutorem filmu „Trolle” na polskim rynku jest firma Imperial CinePix.

JK