Do zespołu agencji Cheil Poland dołączyła Aleksandra Boćwińska. Objęła funkcję Client Service Directora.
– Ta nominacja jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Od kilku lat przyglądałam się agencji Cheil Poland i uważam, że ma bardzo duży potencjał. Będę pracowała w silnym zespole zarządzającym, który stworzyła Soomin i bardzo cieszę się, że razem stawimy czoła wyzwaniom 2017 roku – skomentowała Aleksandra Boćwińska.
Aleksandra Boćwińska ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie klienta, jak i w agencji. Ostatnie 6 lat spędziła w strukturach Grupy Publicis. Pracowała dla takich marek jak: Head&Shoulders, Pampers, Ariel, Olay, Max Factor, Unilever, GlaxoSmithKline, Maspex, Skanska, LG Eleectronics i wielu innych. Ostatnio pracowała w Saatchi&Saatchi IS, jako International Account Director obsługując głównie marki koncernu P&G na całym świecie.
– Siłą naszej agencji jest łączenie kompetencji związanych z tradycyjną reklamą ATL/BTL, komunikacją digital oraz z działaniami w szeroko rozumianym miejscu sprzedaży. Stwierdziliśmy, że integracja działów client service odpowiadających za powyższe obszary jest niezbędna, by zapewnić najwyższy standard obsługi klientów. Aleksandra, ze swoim doświadczeniem w koordynacji działań marketingowych dla międzynarodowych klientów, doskonale pasuje do potrzeb tego stanowiska – stwierdziła Soomin Kwon, Managing Director Cheil Poland.
Aleksandra będzie odpowiedzialna za bieżące działania i rozbudowę działu obsługi klienta. Pracę rozpoczęła pierwszego grudnia.
JK