Wielkoformatowa reklama na ciężarówkach i pojazdach dostawczych dociera do grup docelowych nawet na środku drogi, na autostradzie, w centrach miast, na osiedlach i wszędzie tam, gdzie tradycyjne nośniki pojawić się nie mogą.
Na samochodzie z zabudową kontenerową montowana jest specjalna, bardzo cienka, aluminiowa rama przypominająca nowoczesną ramę obrazu. W niej umieszczana jest odporna na warunki atmosferyczne i zarysowania grafika reklamowa, wykonana metodą druku cyfrowego UV. W ten sposób samochody ciężarowe stają się nośnikiem reklamowym.
To system SAMS, który jako pierwsza ponad cztery lata temu sprowadziła do Polski na wyłączność firma NVS Group. SAMS znajduje zastosowanie na pojazdach z zabudową kontenerową od małych samochodów dostawczych po pełnowymiarowe ciężarówki i naczepy.
Wymiana reklamy nie zakłóca logistyki
Montaż systemu SAMS na jednej ciężarówce trwa ok. dwóch godzin, natomiast każda późniejsza wymiana reklamy zajmuje od 10 do 20 minut, dzięki czemu nie jest zakłócana logistyka firmowej floty. Na przykład flota składająca się ze 100 VAN-ów rozsianych po całej Polsce, może mieć wymienione grafiki w ciągu jednego weekendu. Łatwa wymiana grafik umożliwia również szybkie ich dostosowanie do prowadzonej aktualnie kampanii. Ciężarówka z systemem zawsze wygląda jak nowa, bo baner zakrywa wszelkie uszkodzenia na kontenerze.
SAMS jest tańszym i zdecydowanie bardziej praktycznym rozwiązaniem niż tradycyjne, wielokrotne przyklejanie i odklejanie folii.
– Konstrukcja systemu jest unikatowa, ponieważ w przeciwieństwie do podobnych systemów w całości została wykonana z anodowanego aluminium, dzięki czemu jest bardzo trwała. SAMS posiada czterostopniowy system zabezpieczeń przed przypadkowym odpięciem profili i poluzowaniem grafiki. Ma też europejskie certyfikaty bezpieczeństwa i pozytywne opinie właściwych polskich instytucji badawczych – wyjaśnia Piotr Zabrzycki z NVS Group.
[galeria=”1″]
Własny nośnik reklamowy
W tego rodzaju reklamie tranzytowej firmy nie ponoszą kosztów związanych z wynajmem nośnika reklamowego, bo jest nim własna lub wynajęta ciężarówka. Firmy wynajmujące samochody dostawcze wprowadzają do swojej oferty ciężarówki z systemem SAMS. W ten sposób klienci zyskują dodatkowo nośnik reklamowy, który mogą dowolnie wykorzystywać na swoje potrzeby.
Podobne systemy w Europie Zachodniej na naczepach i autach typu VAN z zabudową kontenerową stosowane są od 2003 r. Ich popularność stale rośnie, co nie dziwi, bo z badań wynika, że mobilne reklamy zapamiętuje aż 84 proc. odbiorców. Wymienne grafiki na ciężarówkach umożliwiają do 50 tysięcy kontaktów z reklamą dziennie.
– Reklama tranzytowa dociera do grup docelowych nawet na środku drogi, na autostradzie, w centrach miast i osiedlach, wszędzie tam, gdzie inne nośniki pojawić się nie mogą. Jej zasięg jest w zasadzie nieograniczony pod względem czasowym i przestrzennym. Trudno o tak dobre rezultaty w jakiejkolwiek innej formie reklamy zewnętrznej – twierdzi Marcin Wiśniewski z NVS Group.
Reklamowa innowacja doceniona
Ofertą systemu wymiennej reklamy na samochodach dostawczych NVS Group wypełnia lukę na polskim rynku reklamowym. Za nowoczesne i nowatorskie podejście do prowadzonego biznesu spółka otrzymała certyfikat „Przedsiębiorstwo przyszłości”, który jest przyznawany przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego w dowód uznania nowoczesności i innowacyjności. W kapitule przyznającej certyfikat zasiadają profesorowie i doktorzy renomowanych polskich uczelni.
NVS Group przekonuje swoich partnerów do reklamy tranzytowej wysoką jakością i funkcjonalnością obsługi. Przez ponad cztery lata obecności na rynku reklamowym firma pozyskała tak znaczących partnerów jak: Frito Lay, PepsiCo, Tesco Polska, Stokrotka czy Biedronka. Firma zamontowała system już na ponad 800 pojazdach flotowych w Polsce.
Więcej informacji o firmie i systemie SAMS na stronie www.nvsgroup.pl