Logo

Marketing MIX

Majonez Kielecki – smak dzieciństwa

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” prezentuje nową wersję spotu reklamowego swojego flagowego produktu – Majonezu Kieleckiego. Materiał będzie można zobaczyć na ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych oraz w globalnej sieci komputerowej już w grudniu br. Kampania ma zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych rodzinnych spotkań.

Oprócz spotu reklamowego zaplanowano także dodatkowe działania wspierające komunikację. Należą do nich m.in. promocja w magazynach branżowych oraz regionalnych, komunikacja PR, a także dystrybucja materiałów POS.

WSP Społem za pośrednictwem powyższych aktywności zamierza zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym, świątecznym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, wciąż cieszą się wysokim uznaniem wśród konsumentów oraz stanowią wyjątkowy dodatek do potraw.

[youtube=”5gEkSjyfToo”]

Kreacja – Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Produkcja –  PAPAYA FILMS Sp. z o.o

Działania PR – Best Brands PR

JK