Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” prezentuje nową wersję spotu reklamowego swojego flagowego produktu – Majonezu Kieleckiego. Materiał będzie można zobaczyć na ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych oraz w globalnej sieci komputerowej już w grudniu br. Kampania ma zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych rodzinnych spotkań.
Oprócz spotu reklamowego zaplanowano także dodatkowe działania wspierające komunikację. Należą do nich m.in. promocja w magazynach branżowych oraz regionalnych, komunikacja PR, a także dystrybucja materiałów POS.
WSP Społem za pośrednictwem powyższych aktywności zamierza zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym, świątecznym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, wciąż cieszą się wysokim uznaniem wśród konsumentów oraz stanowią wyjątkowy dodatek do potraw.
[youtube=”5gEkSjyfToo”]
Kreacja – Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja – PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR – Best Brands PR
JK