Logo

Marketing MIX

Gillette dla fanów „Gwiezdnych wojen”

Z okazji premiery „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie”, Gillette przy współpracy z razem z LucasFilms przedstawiają wyjątkową opowieść, która została zapisana na twarzach gwiezdnych bohaterów.

W przeddzień światowej premiery filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie“ – pierwszego filmu z serii Gwiezdnych Wojen spoza kultowej sagi, dwie globalne marki łączą siły by opowiedzieć historie, które można odczytać z twarzy bohaterów filmu. Gillette, światowy lider w kategorii maszynek do golenia, rozpoczyna międzynarodową kampanię „Każda twarz ma swoją historię” inspirowaną nowym filmem LucasFilms.

Tak jak „Łotr 1.“ odsłania opowieść dzielnych Buntowników, Gillette pokazuje jak, podczas golenia, w każdym mężczyźnie budzi się historia o ogromnej sile.  W kampanii marka pokazuje jak ważne jest porządne przygotowanie się do wyzwań każdego dnia. Idealnie przygotowana twarz staje się  zapewnieniem sukcesu w działaniu, a także dodaje pewności siebie. 

„Każda twarz kryje za sobą historię“

Światowa kampania marki „Każda twarz ma swoją historię“ rozpoczęła się 1 listopada 2016 premierą spotu który pokaże nieznane twarze bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen wraz z wyjątkowymi historiami, które się za nimi kryją. Nieważne jakie przeszkody stawia los – Gillette daje każdemu mężczyźnie precyzyjne produkty, by mógł bez przeszkód działać w najtrudniejszych warunkach. Kampania będzie wykorzystywać najmocniejsze elementy dwóch współpracujących marek.

[youtube=”ZbDKjI1skfQ”]

Limitowana edycja maszynek Gillettte inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“

W ramach współpracy, na rynku pojawiła się specjalna limitowana, ekskluzywna edycja maszynek Gillette, inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“. Na przygotowanych z tej okazji opakowaniach pojawiły się wizerunki ikon gwiezdnej superprodukcji.  Wewnątrz – znajdziemy produkty dające mężczyźnie precyzję potrzebną do opanowania Galaktyki. W trzech niepowtarzalnych opakowaniach zebrane są wszystkie narzędzia potrzebne mężczyźnie, by jego twarz opowiadała światu historię prawdziwego bohatera.

Limitowana edycja maszynek Gillette, w unikalnych, świątecznych opakowaniach inspirowanych filmem,  będzie dostępna polskich sklepach od  1 listopada 2016 roku, w poniższych formatach – Xmas M3 Turbo w zestawie z Gel M3 Extra Comfort 75 oraz Xmas Proglide Flexball w zestawie z Fusion Gel 75ml.

JK