Logo

Marketing MIX

„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim – aktywacja 

Neon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajdował się na Moście Gdańskim zyskał na chwilę nową funkcję. Dzięki zamontowaniu specjalnego ekranu wyświetlającego imiona, mieszkańcy Warszawy mogli pozdrowić swoich bliskich.  

Lokalna aktywacja wykorzystująca neon „Miło Cię widzieć” to element kampanii rebrandingowej innogy (dawne RWE), która od września obejmuje cykl działań skupionych wokół tego przesłania. Do 2 października, wpisując imię na stronie www.milociewidziec.innogy.pl, mieszkańcy Warszawy mogli sami zdecydować, komu powiedzieć „Miło Cię widzieć”. Wpisane hasła były wyświetlane na Moście Gdańskim, a użytkownicy otrzymali pamiątkowe zdjęcia.

Aktywację DOOH oraz aplikację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania obejmujmowały także online: social media i przygotowanie serwisu.  

Wspólnie z innogy naszym celem jest sprawienie, by dobra energia krążyła po Warszawie. Neon na Moście Gdańskim w emocjonalny sposób łączy online i offline, umożliwiając każdemu podpisanie się pod hasłem innogy – Miło Cię widziećkomentuje Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner
w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

MW