Logo

Event MIX

II edycja Forum Marketing to Millennials

„Millenialsi” to osoby urodzone między 1980 a 2000. Liczące ponad 11 mln w Polsce, stanowią ogromną siłę ekonomiczną i społeczną – wskazywani są jako przyszły rynek konsumencki. Potencjał zakupowy tej grupy wciąż rośnie i właśnie teraz formułuje ona swoje zwyczaje zakupowe, wyznaczając nowe trendy komunikacji i kształtując przyszłość marketingu.

Druga edycja Forum Marketing to Millennials to spotkanie, podczas którego uczestnicy bliżej przyjrzą się „pokoleniu sieci”, które będzie najważniejszym wyzwaniem dla biznesu najbliższych lat. W ramach Forum łączymy praktyków odpowiedzialnych za komunikację, marketing i wsparcie sprzedaży największych firm w Polsce oraz sprzedaż z dostawcami rozwiązań, usług i know-how, które wspierają budowanie pozycji i rozpoznawalności produktów brandowych.

Jak dogonić nieuchwytnych w omnichannelowej rzeczywistości? Jak sprawić by pokochali naszą markę, jak przekonać do siebie Digital Native? O tym porozmawiają uczeystnicy podczas II edycji Forum Marketing to Millennials, spotkania praktyków – marketerów w pełni poświęconego skutecznej komunikacji i narzędziom wspierającym sprzedaż do tej grupy.

Zobacz relację z ubiegłorocznej edycji:

[youtube=”0xxmJttScy0″]

Pobierz program TUTAJ.

Przeczytaj raport OOH magazine na temat Millenialsów TUTAJ

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia. 

KL