Credit Agricole Bank Polska promuje swoje usługi mobilne na wrocławskim lotnisku. Za dobór nośników odpowiada spółka Synergic, a kreację przygotowała agencja Just.
Pasażerowie podróżujący z lotniska we Wrocławiu mogą zobaczyć w jego obrębie najnowszą kampanię, która promuje usługi banku Credit Agricole, dostępne na urządzeniach mobilnych – niezależnie od miejsca przebywania. Do kampanii zostały wybrane nośniki typu back light, oraz standy zawierające elementy 3D, co pozwala dodatkowo przyciągnąć uwagę odbiorców.
– Porty Lotnicze to specyficzna przestrzeń. Wpływ mają na to emocje towarzyszące każdemu lotowi. Kampania naszego klienta idealnie wpisuje się w to miejsce i odpowiada na potrzeby podróżujących. Któż z nas wybierając się w podróż nie martwił się w ostatniej chwili, czy jego usługi bankowe będą dostępne także za granicą? – komentuje Joanna Hutnik-Szlemińska.
Kampania poza promocją rozwiązań dostępnych w zasięgu ręki, z których można skorzystać niemalże w każdym miejscu przypomina także o obecności banku właśnie we Wrocławiu.
Współpraca Credit Agricole oraz spółki Synergic trwa już od kilkunastu miesięcy, co jest dowodem na doskonałe dopasowanie nośników do potrzeb banku i jego klientów.
JK