Widać, że w tym roku marketerzy mocno postawili na wzruszenia. Miało być rodzinnie, nastrojowo, ale i zabawnie. Przedstawiamy najlepsze, według naszej redakcji, świąteczne kampanie reklamowe. Nasze serca zdobyły w tym roku H&M i Tymbark, a pałeczka pierwszeństwa w tym roku należy (tutaj bez zaskoczenia) do Allegro.
Allegro zaprezentowało storytelling w najlepszym wydaniu. Ponad 13 mln wyświetleń w miesiąc. Gratulacje!
[youtube=”tU5Rnd-HM6A”]
Do grona kreatywnych świątecznych kampanii zaliczamy także produkcję stworzoną przez samego wirtuoza filmu: Wesa Andersona, z udziałem Adrien Brody. Brawo H&M!
[youtube=”VDinoNRC49c”]
Tymbark przekonywał nas natomiast, że Święta to czas, gdy chcemy dzielić się z innymi tym, co w nas najlepsze.
[youtube=”Afgayo6N3dk”]
Do świątecznych wyciskaczy łez dołączył w tym roku także LIDL, który przypomina o tym, co najważniejsze w święta.
[youtube=”Yv_qvInbiss”]
John Lewis zapoznał nas w tym roku z bokserem Busterem i prezentem, który pokochał.
[youtube=”sr6lr_VRsEo”]
Heathrow Airport przekonywał (i słusznie!), że najlepszym gwiazdkowym prezentem jest powrót do domu.
[youtube=”oq1r_M5a6uI”]
Na wzruszającą treść postawił w tym roku także Apple, prezentując współczesną przypowieść o Frankensteinie.
[youtube=”aFPcsYGriEs”]
Do grona ambitnych, świątecznych produkcji dołączył Marks and Spencer, ze swoją najnowszą propozycją, w której to główną bohaterką jest Mrs. Claus czyli Pani Mikołajowa.
[youtube=”V5QPXhStb5I”]
Przypominamy też dwie, zeszłoroczne kampanie świąteczne. Pierwsza należy do niemieckiej sieci supermarketów EDEKA, w przewrotny sposób pokazująca, do czego może doprowadzić samotność.
[youtube=”zAjPvf3LfeU”]
I last but not least – ubiegłoroczna reklama pewnego znanego serwisu 😉
[youtube=”jb32Ego033o”]
KL