Logo

Marketing MIX

10 najlepszych świątecznych kampanii – subiektywny ranking

Widać, że w tym roku marketerzy mocno postawili na wzruszenia. Miało być rodzinnie, nastrojowo, ale i zabawnie. Przedstawiamy najlepsze, według naszej redakcji, świąteczne kampanie reklamowe. Nasze serca zdobyły w tym roku H&M i Tymbark, a pałeczka pierwszeństwa w tym roku należy (tutaj bez zaskoczenia) do Allegro.

Allegro zaprezentowało storytelling w najlepszym wydaniu. Ponad 13 mln wyświetleń w miesiąc. Gratulacje!

[youtube=”tU5Rnd-HM6A”]

Do grona kreatywnych świątecznych kampanii zaliczamy także produkcję stworzoną przez samego wirtuoza filmu: Wesa Andersona, z udziałem Adrien Brody. Brawo H&M!

[youtube=”VDinoNRC49c”]

Tymbark przekonywał nas natomiast, że Święta to czas, gdy chcemy dzielić się z innymi tym, co w nas najlepsze.

[youtube=”Afgayo6N3dk”]

Do świątecznych wyciskaczy łez dołączył w tym roku także LIDL, który przypomina o tym, co najważniejsze w święta.

[youtube=”Yv_qvInbiss”]

John Lewis zapoznał nas w tym roku z bokserem Busterem i prezentem, który pokochał. 

[youtube=”sr6lr_VRsEo”]

Heathrow Airport przekonywał (i słusznie!), że najlepszym gwiazdkowym prezentem jest powrót do domu.

[youtube=”oq1r_M5a6uI”]

Na wzruszającą treść postawił w tym roku także Apple, prezentując współczesną przypowieść o Frankensteinie.

[youtube=”aFPcsYGriEs”]

Do grona ambitnych, świątecznych produkcji dołączył Marks and Spencer, ze swoją najnowszą propozycją, w której to główną bohaterką jest Mrs. Claus czyli Pani Mikołajowa.

[youtube=”V5QPXhStb5I”]

Przypominamy też dwie, zeszłoroczne kampanie świąteczne. Pierwsza należy do niemieckiej sieci supermarketów EDEKA, w przewrotny sposób pokazująca, do czego może doprowadzić samotność.

[youtube=”zAjPvf3LfeU”]

I last but not least – ubiegłoroczna reklama pewnego znanego serwisu 😉

[youtube=”jb32Ego033o”]

KL