Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia.
Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli. Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.
– Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli. W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska.
[youtube=”wlGMHlVLrTc”]
Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja Scholz Friends Warszawa
Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska
JK