Logo

Marketing MIX

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej WP

Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach.  Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia.

Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli.  Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

– Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli.  W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków –  mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska.   

[youtube=”wlGMHlVLrTc”]

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja Scholz Friends Warszawa

Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

JK