Logo

Marketing MIX

Nominacja w europejskim dziale Media Solutions Sony

Sony Professional Solutions Europe poinformowało o nominacji Richarda Scotta na dyrektora działu Media Solutions w celu przyspieszenia rozwoju głównych rozwiązań i usług. Dzięki nowej nominacji dział Media Solutions skorzysta z bogatego doświadczenia Richarda Scotta w sprzedaży, marketingu i świadczeniu usług dla podmiotów z sektora produkcji studyjnej oraz innych firm technologicznych.

Scott dołączy do silnego europejskiego zespołu menedżerów, którym kieruje obecnie Adam Fry, wiceprezes Sony Professional Solutions Europe. Nowy dyrektor działu Media Solutions ma ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu i świadczeniu usług dla podmiotów z sektora produkcji studyjnej, dystrybucji mediów, IT i ochrony.

Ta strategiczna nominacja jest kluczowym elementem trwającego przekształcenia Sony z firmy cenionej za sprzęt studyjny w dostawcę rozwiązań obejmujących szeroki wachlarz produktów oraz usług. Pod kierownictwem Scotta dział Media Solutions wdroży strategię oferowania rozwiązań dla mediów, co pozwoli Sony nadal rozwijać wachlarz sprzętu i usług, które należą do rynkowej czołówki oraz spełniają potrzeby klientów dziś i w przyszłości.

Scott wniesie dużą wiedzę o platformach usługowych i informatycznych, którą ostatnio zdobywał w firmie Irdeto, jak również własne kontakty z klientami, utrzymywane na poziomie kierownictwa najwyższego szczebla. Jego nominacja wzmocni potencjał Sony jako dostawcy usług i rozwiązań. Duże doświadczenie w nadzorowaniu działów sprzedaży i marketingu wykorzystujących złożone drogi wejścia na rynek oraz oferujących różnorodne produkty i usługi pozwoli Scottowi przejąć na siebie zarządzanie zaangażowaniem przyszłych klientów Sony.

— Z radością dołączam do zespołu Media Solutions i czekam, by poprowadzić firmę Sony ku spełnieniu jej ambicji w tej dynamicznej dziedzinie. Wobec dużego tempa zmian na europejskim rynku mediów Sony ma wszelkie zadatki, by stać się jego zdecydowanym liderem, co wynika z silnego ukierunkowania firmy na nowatorskie rozwiązania dla szerokiego kręgu klientów. A ponieważ Sony zmienia się w prawdziwego dostawcę rozwiązań, oferującego produkty i usługi, przybędzie możliwości, by pomagać klientom w pokonywaniu napotykanych wyzwań i trudności – mówi Richard Scott.

Ze względu na bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami i klientami ze wszystkich kontynentów i kręgów kulturowych Scott wnosi prawdziwie globalną wizję. Ostatnio pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnej sprzedaży i marketingu w firmie Irdeto, specjalizującej się w zabezpieczeniach platform cyfrowych. Wcześniej był starszym wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży i marketingu w fimie Harris Broadcast. Pracował również w takich firmach, jak Panasonic Broadcast Europe czy Ascent Media, a także w Sony.

— Sony to firma ceniona za łączenie doskonałości technicznej z innowacyjnością i gruntownym zrozumieniem potrzeb. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić doradztwo i wsparcie na najwyższym poziomie. Z zadowoleniem witamy Richarda w naszym zespole. Jego bogate doświadczenie, od opracowywania produktu do praktycznego angażowania klienta, pozwoli mu z powodzeniem kierować działem Sony Media Solutions i świadczeniem usług w Europie klientów — komentuje Adam Fry, wiceprezes Sony Professional Solutions Europe.

Więcej informacji: www.pro.sony.eu

JK