Ströer Digital Media, po połączeniu z siecią reklamową AdVice, wprowadza nową, zunifikowaną ofertę i nowy cennik. To ostatni etap integracji obu należących do Grupy Ströer domów sprzedaży mediów interaktywnych.
W nowym, połączonym portfolio znajduje się ponad 800 witryn, docierających do 85 proc. Internautów w Polsce. W ofercie firmy są takie marki jak Wykop.pl, AutoCentrum.pl, Styl.fm, Mojewypieki.pl i Gadu-Gadu.
– Dzięki skutecznej integracji dwóch czołowych sieci reklamowych, możemy zaproponować klientom ofertę, która zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku reklamy internetowej. Łączy ona prestiżowe, wysokiej jakości serwisy, bardzo szerokie dotarcie niemalże w każdej kategorii tematycznej oraz zróżnicowane i poszukiwane na rynku produkty reklamowe, wykorzystujące content marketing czy formaty video. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem większości strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director w Ströer Digital Media.
Sieć rozszerza również możliwości targetowania kampanii.
– Z jednej strony stawiamy na dokładne targetowanie, bazujące na twardych danych o konkretnych użytkownikach, takich jak intencje zakupowe. Z drugiej wzmocniliśmy ofertę targetowania kontekstowego na nowo profilując nasze pakiety, tak by znajdowały się w nich serwisy stricte tematyczne, które zagwarantują dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej – zauważa Ilona Drzewosowska.
Unowocześnieniu oferty Ströera towarzyszy modernizacja technologiczna. Obejmuje m.in. monitorowanie i optymalizowanie widoczności reklam oraz badanie jakości ruchu.
– Ważna dla reklamodawców staje się kwestia widoczności reklam i jakości ruchu. Z tego powodu wszystkie kampanie emitowane w naszej sieci są optymalizowane pod względem Ad Visibility. Nie podejmujemy współpracy ze stronami, które mają wysoki współczynnik ruchu fraudowego – dodaje Hubert Świtalski, Head of Agency Sales w Ströer Digital Media.
JK