W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych, systemu „ESIR” wykorzystującego ekrany LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego Metra.
Dzięki podpisanej umowie Grupa Ströer zaoferuje klientom w najbliższych miesiącach blisko 4000 tablic reklamowych w wagonach oraz 2000 ekranów LCD jak również nowatorskie rozwiązania ambientowe.
Od 2001 roku Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego Metra.
– Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom Metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie a co za tym idzie stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał Metra możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez Metra – komentuje sukces Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Grupa Ströer wygrała przetarg pokonując firmę AMS, która przez ostatnie lata dysponowała wyżej wymienionymi powierzchniami.
JK