Logo

Marketing MIX

Hotpoint i Jamie Oliver ogłaszają nawiązanie długoterminowej współpracy partnerskiej w regionie EMEA

Hotpoint producent urządzeń gospodarstwa domowego i Grupa Jamie Oliver poinformowały o rozpoczęciu ambitnej, wieloletniej współpracy partnerskiej w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Współpraca koncentruje się wokół wspólnych wartości – troski o najbliższych – wyznawanej przez obie firmy oraz na filozofii gotowania od podstaw Jamiego Olivera, czyli gotowaniu smacznych posiłków ze świeżych składników, zamiast korzystania z gotowych dań (np. mrożonych czy tych w puszkach)

Począwszy od 2017 r., współpraca skupi się na zachęcaniu ludzi do czerpania radości z gotowania i jedzenia. Dedykowane treści będą funkcjonować w całym systemie medialnym Jamiego Olivera i będą wspierane działaniami z zakresu PR, mediów społecznościowych i cyfrowych. Wizja obu marek niesie przesłanie, że zdrowe odżywianie się i umiejętność przyrządzania posiłków powinny być łatwym i dostępnym dla każdego zadaniem. Dzięki inspirującym treściom zapewnionym przez Jamiego Olivera i doskonałej gamie produktów do zabudowy marki Hotpoint, współpraca partnerska umożliwi osiągnięcie tego celu.

– Wszyscy jesteśmy zapracowani i zabiegani, ale zwracanie uwagi na to, co jemy powinno być podstawą. Tym bardziej, że w ten sposób możemy zadbać także o najbliższych – przyrządzając im domowe, pożywne posiłki. Dlatego jestem tak podekscytowany możliwością współpracy z marką Hotpoint, dzięki której będę mógł pokazać, w jaki sposób urządzenia marki mogą ułatwić i wzbogacić codzienne gotowanie dla najbliższych – mówi Jamie Oliver.

– Cieszymy się, że będziemy współpracować z marką Hotpoint, dzięki której będziemy mogli zaprezentować filozofię zdrowego jedzenia Jamiego zupełnie nowym odbiorcom. Nowatorska kampania zapewni konsumentom wiele możliwości skorzystania z wiedzy i doświadczenia Jamiego. To wspaniałe móc pracować z partnerem, który podziela tę samą wizję pomagania ludziom w podejmowaniu lepszych wyborów żywieniowych, zapewniając im potrzebną do tego wiedzę, mówi Lisa Tookey, Dyrektor ds. handlowych Grupy Jamie Oliver.

– Rozpoczęcie współpracy z Jamiem Oliverem sygnalizuje kontynuację bardzo ekscytującego czasu dla naszej marki na drodze jej rozwoju. Kampania ma na celu zaangażowanie konsumentów poprzez wykorzystanie produktów naszej marki i doświadczenia kulinarnego Jamiego Olivera, w taki sposób, by ułatwić im codzienne gotowanie oraz pomóc w znalezieniu kulinarnych inspiracji. Zależy nam, żeby pokazać odbiorcom naszej kampanii, jak poprzez zdrowe jedzenie i racjonalne przyrządzanie posiłków, mogą zadbać o swoich najbliższych – rodzinę i przyjaciół dodaje Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce.

MW