Polacy wybierają Credit Agricole i najchętniej polecają jego usługi. Bank dzieli się sukcesami w nowej kampanii telewizyjnej, w której występuje Karolina Gruszka. Przygotowane zostały również mocne działania w Internecie, m.in. spoty video, niestandardowe formy reklamy.
16 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Credit Agricole, w której bank z dumą ogłasza, że 60 proc. Polaków wybrało właśnie jego. Przekaz ten bazuje na danych dotyczących rekordowej liczby kont, które klienci przenieśli do innego banku w 2016 r., poprzez system Krajowej Izby Rozliczeniowej. Credit Agricole ma jeszcze jeden powód do zadowolenia i o tym też mówi. Niezależne badania Millward Brown „Klienci Banków w Polsce styczeń-wrzesień 2016” i TNS Polska „Zoom Finance” Q3 2016, potwierdzają, że to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank.
Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i internecie, a także w formie outdooru na placówkach Credit Agricole. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych występuje ponownie Karolina Gruszka, aktorka teatralna i filmowa, uhonorowaną wieloma nagrodami. Reklamę emitują największe telewizje, tj. TVN, Polsat, TVP oraz blisko 70 stacji tematycznych. Nawiązuje ona w symboliczny sposób do przenoszenia kont – Karolina Grusza na wygodnym szezlongu jest przenoszona właśnie do Credit Agricole. Bank w ten sposób podkreśla prosty, przyjazny, wygodny dla klienta proces przenoszenia rachunku z innego banku.
60 proc. Polaków, którzy wybrali Credit Agricole, na pewno ma różne potrzeby, oczekiwania. Często prezentują oni zupełnie przeciwstawne postawy wobec życia. A jednak jest coś, co ich łączy. O tym właśnie mówi Credit Agricole internautom w 7 różnych spotach video. W sieci obecne są także niestandardowe formaty reklamowe, tzw. Canvas, Content Box XL, screening. Bank prowadzi również działania tzw. RTB (real time bidding), dzięki którym dopasowuje wyświetlane reklamy do zainteresowań i zachowań użytkowników internetu.
– Cieszymy się i chwalimy naszymi sukcesami. Myśląc o nowej kampanii stwierdziliśmy, że wybór klientów i chęć do polecania Credit Agricole najlepiej o nas świadczy. Przygotowaliśmy również specjalną ofertę, z premią dla przenoszących konta. – mówi Barbara Pijanowska – Kuras, dyrektor zarządzający komunikacją korporacyjną w banku Credit Agricole.
Koncepcje kreatywną kampanii przygotowała Agencja Reklamowa JUST, a media tradycyjne (telewizja, prasa) zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media. Działania w internecie zaplanowały SMG-Perfomics oraz CUBE Group; spoty internetowe na podstawie koncepcji banku zrealizował Mumin’s Interactive; kreacje internetowe, na bazie KV stworzonego przez JUST, przygotowała agencja Point of View. Działania uzupełniają materiały BTL. Ulotki pojawiły się we wszystkich placówkach banku. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oraz drzwiach oddziałów.
Kampania potrawa do końca lutego br.
[youtube=”1s69JRtWnR4″]
MW