Małgorzata Kożuchowska – jedna z najbardziej cenionych aktorek, polska ikona piękna i stylu została „twarzą” AVON w wyjątkowym okresie, czasie gdy marka świętuje 25-lecie w Polsce. Wizerunek artystki pojawi się w zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu Viva La Vita.
25 lat to okres, w którym styl i postrzeganie piękna przez Polki przeszło fascynującą ewolucję. Przez cały ten czas marka AVON nieustannie rozmawiała ze swoimi klientkami – obserwowała zmiany i odpowiadała na rodzące się potrzeby nowymi kosmetykami. Przez ten okres marka współpracowała też z wieloma gwiazdami, m. in. Małgorzatą Sochą i Justyną Steczkowską. W ten wyjątkowy dla firmy rok – 25-lecie działalności w Polsce, AVON zaprosił do współpracy Małgorzatę Kożuchowską, uznaną aktorkę teatralną, filmową i telewizyjną.
– Ciesze się, że mogę dołączyć do rodziny AVON – marki, która od lat nie tylko dba o urodę milionów kobiet, ale również prowadzi wiele działań społecznych na ich rzecz. Jest symbolem piękna i niezależności. Mam nadzieję, że nasze wspólne działania spotkają się z zainteresowaniem wielbicielek tej marki a może nawet uda nam się wspólnie dotrzeć do tych, którzy dopiero się jej przyglądają – powiedziała Małgorzata Kożuchowska.
Premierze Małgorzaty Kożuchowskiej w roli ambasadorki AVON towarzyszyć będą zakrojone na szeroką skalę kampanie promocyjne linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu inspirowanego włoskim stylem życia Viva La Vita.
– Małgosia stała się częścią ważnej społeczności, która pragnie rozmawiać o pięknie kobiet. Jest to też społeczność, która głósno mówi o sprawach ważnych dla kobiet – profilaktyce raka piersi i walce z przemocą w rodzinie. Jesteśmy przekonani, że dzięki Małgosi, nasz głos słyszany będzie jeszcze mocniej a równolegle – jeszcze więcej Polek stanie się fankami naszych kosmetyków.– powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.
Swoje 25-lecie AVON rozpoczyna z nową strategią „Porozmawiajmy o pięknie”. Działania promocyjne nowych kosmetyków obejmować przede wszystkim telewizję (w tym program telewizyjny stworzony dla AVON), prasę, internet, z dużym naciskiem na media społecznościowe.
6 lutego startuje szerokozasięgowa ogólnopolska kampania telewizyjna, w której emitowane będą spoty reklamowe perfum Viva la Vita z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, zrealizowane w samym sercu Rzymu. Koncepcję kreatywną spotów stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Indiana Productions, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Strategia „Porozmawiajmy o pięknie” została stworzona we współpracy z CPC Brand Consultants.
MW