W pierwszej połowie stycznia 2017 r. rozpoczęła się emisja nowych spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. W największych stacjach telewizyjnych nadawane są spoty 15. i 30.-sekundowe. Reklamy o charakterze wizerunkowym, podkreślają główne benefity i wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie spotów to „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”
Kampania marki Zagrodowy rozpoczęła się w I połowie stycznia. Spoty emitowane będą do końca lutego 2017 r. W stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP. W każdej z reklam komunikowane są najważniejsze wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na swieżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.
Kluczowy benefit marki Zagrodowy, czyli wysoką, wyróżniającą się jakość produktu dzięki lokalnemu pochodzeniu i dbałości o zrównoważony rozwój zwierząt, wyraża główny claim kampanii – hasło „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”. Spoty są kolejnym elementem strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnopolskiej. Reklamy wizerunkowe akcentują unikalność produktu i poszerzają świadomość marki, przybliżając konsumentom filozofię marki Zagrodowy oraz główne zalety oferowanych produktów.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia S.A. Za kreację spotów odpowiada Hi.advertising/Arip Next, natomiast produkcję zorganizowała Flota Filmowa. Działania PR koordynuje agencja Quality Public Relations.
MW