Logo

Marketing MIX

Serwisy Grupy Motor-Presse Polska na wyłączność w Ströer Digital Media

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o 6 witryn należących do Grupy Motor-Presse Polska. Do portfolio dołączają m.in. menshealth.pl, mojeauto.pl i womenshealth.pl.

Umowa obejmuje sprzedaż reklam na 6 witrynach należących do Wydawnictwa, docierających łącznie do ponad pół miliona użytkowników według wyników grudniowego badania Gemius/PBI. – Dzięki współpracy z Motor-Presse wzbogacamy naszą ofertę w kilku kategoriach tematycznych. Tytuły Wydawnictwa dostarczają wartościowych informacji dla osób aktywnych, zainteresowanych tematyką biegową (runners-word.pl) oraz fit – zarówno kobiet (womenshealth.pl ) i mężczyzn (menshealth.pl) – jak i miłośników motoryzacji (mojeauto.pl, motocykl-online.pl czy auto-motor-i-sport.pl). Wszystkie serwisy oferują wysokojakościowy kontent, tworzony przez specjalnie dedykowane wydaniom internetowym redakcje. Na takie właśnie strony stawiamy tworząc nasze portfoliozauważa Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media.

Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych oraz działań kontentowych. – Dostrzegamy ogromny potencjał w synergii działań na różnych stronach Motor-Presse i pracujemy już nad pierwszymi rozwiązaniami, które pozwolą nam go wykorzystać. Współpraca z Motor-Presse pozwoli nam poszerzyć wachlarz działań niestandardowych, tak by oferować jeszcze ciekawsze produkty reklamowe naszym klientom – dodaje Aneta Dąbska.

To już drugie powiększenie oferty reklamowej Ströera w ostatnim czasie. Na początku roku do portfolio firmy przyłączono witryny, należące wcześniej do sieci Ad-Vice – drugiej sieci reklamowej wchodzącej w skład Grupy Ströer. Przyłączenie do naszej sieci witryn Motor-Presse Polska oraz integracja z siecią Ad-Vice pozwoliły nam stworzyć wyjątkowo mocną ofertę, gwarantującą szerokie dotarcie w niemal każdej kategorii tematycznej. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online – przekonuje Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media. 

MW