Logo

Marketing MIX

WALK with David – nowe studio designu na polskim rynku

Na polskim rynku zadebiutowało nowe studio designu WALK with David, powołane do życia przez współzałożyciela Grupy WALK – Pawła Miklaszewskiego i zdobywcę 3 Lwów za design w Cannes, australijskiego designera – Davida Racchi. Agencja specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej, brand i package designie. 

– W WALK with David naszą ambicją jest tworzenie projektów funkcjonalnych, prostych, oryginalnych i jednocześnie wpisujących się w najnowsze światowe trendy. Chcemy, by nasze prace opowiadały inspirujące historie i sprawiały, że nawet najzwyklejsze przedmioty codziennego użytku, jak serwetka w restauracji czy klucze do nowego mieszkania, będąc częścią identyfikacji wizualnej danego miejsca, nabierały wyjątkowego i niezapomnianego charakteru. Zrealizowane przez nas w tym roku projekty oraz zdobyte nagrody niewątpliwie świadczą o tym, że obraliśmy dobry kierunek – mówi David Racchi, Partner&Designer WALK with David.

 

WALK with David oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług z zakresu designu, których znakiem rozpoznawczym jest integralność, prostota i wysoka jakość. Chociaż studio oficjalnie dopiero rozpoczęło działalność to na koncie ma już pierwsze projekty sygnowane swoją marką oraz nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach – złoto w Konkursie Twórców Reklamy oraz srebro w Golden Drum. Wcześniej projekty zrealizowane przez Davida Racchi pod marką WALK zostały wyróżnione m.in. w Golden Drum, Eurobest, Cannes Lions (nominacja), KTR, Kreaturze czy Golden Arrow.

David Racchi jest designerem z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizującym się w projektowaniu logotypów i systemów identyfikacji wizualnej, projektowaniu opakowań oraz tworzeniu kreatywnych materiałów drukowanych. Tworzone przez niego prace charakteryzuje wysoka jakość i multikulturowość, wynikające z międzynarodowego doświadczenia Davida – wychowany w Australii, gdzie również rozpoczął swoją karierę, w kolejnych latach tworzył i pracował m.in. w Hiszpanii i Argentynie. Jego prace były wielokrotnie prezentowane w zagranicznych magazynach, poświęconych tematyce designu oraz nagradzane w największych branżowych konkursach na świecie, m.in. trzykrotnie w Cannes Lions, w tym złotem.

– W ramach Grupy WALK współpracowaliśmy z Davidem od pięciu lat z każdym rokiem realizując coraz więcej wymagających prac z obszaru designu. Dlatego stworzenie oddzielnego studia w postaci WALK with David było naturalnym krokiem zacieśniającym współpracę między WALKiem i Davidem. W jego ramach chcemy skupić się przede wszystkim na projektowaniu wyróżniających się logotypów i systemów identyfikacji wizualnej, butikowych opakowań produktów czy kreatywnych materiałów drukowanych powiedział Paweł Miklaszewski, Partner WALK with David.

Identyfikacja wizualna Ceviche Bar

Identyfikacja wizualna Hali Koszyki

Identyfikacja wizualna Juice Press People

Paweł Miklaszewski przez ostatnich 10 lat zarządzał kreatywną częścią Grupy WALK (WALK Creative, WALK Promotion i WALK Digital), rozbudowując ją do ponad 50-osobowego zespołu. W tym czasie agencja zyskała silną pozycję na polskim rynku oraz zdobyła dziesiątki nagród w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Jako Partner w WALK with David będzie odpowiadał za rozwój biznesu, pozostając jednocześnie członkiem Zarządu Grupy WALK. 

MW