Logo

Marketing MIX

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Adecco

Nowa polityka wizerunkowa Grupy Adecco jest odzwierciedleniem pozycji spółki jako światowego lidera przygotowanego na wyzwania nowych czasów.

Nowa identyfikacja wizualna pozwoli się także skuteczniej wyróżnić na tle konkurencji oraz podkreślić prestiż pozycji lidera w branży kompleksowych rozwiązań HR dla biznesu.

Zmiany pozwolą także lepiej łączyć się z poszczególnymi grupami docelowymi oraz na nowo zdefiniować współpracę z pozostałymi globalnymi markami Adecco, jak Badenoch & Clark (usługi headhunterskie w bankowości), Spring (profesjonalne rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i managerskie), Modis (rozwiązania HR dla IT), Lee Hecht Harrison (coaching kariery i usługi outplacementu) oraz Pontoon (pozyskiwanie talentów z rynku pracy). Takie rozwiązanie wprowadzi większą przejrzystość dla klientów, pozwoli bardziej efektywnie wykorzystać relacje między spółkami oraz umożliwi każdej marce na wykonywanie swojej określonej funkcji, przy jednoczesnym budowaniu zaufania i lojalności w ramach całej Grupy Adecco.

– Nowa identyfikacja wizualna pozwoli nam podkreślić, że na Grupę Adecco składają się liderzy swoich segmentów rynku, którzy choć są niezależni to jednak należą do jednej wielkiej rodziny – komentuje Krzysztof Zajkowski, Marketing Manager The Adecco Group w Polsce. – Jest to także element naszej długofalowej strategii marketingowej, które zakłada koncentrację na mniejszej liczbie, ale większych i silniejszych globalnych brandów – dodaje Krzysztof Zajkowski. – Dla wyjaśnienia dodam, że nasze klasyczne czerwone logo Adecco zostaje, lecz od teraz reprezentuje jedynie część naszego biznesu, który oferuje usługi pracy tymczasowej, rekrutacji oraz outsourcingu HR. Z kolei „The Adecco Group” jest swego rodzaju parasolem łączącym pozostałe marki, które są spójne, uzupełniają się i pozwalają na osiągnięcie korzyści skali. Dzięki temu zarówno nasi klienci jak i inwestorzy będą mieli bardziej klarowny obraz naszej działalności oraz pozycji na rynku. To także odbicie wartości kierujących Grupą Adecco – pasji, życzliwości wobec pracowników oraz uczciwej pracy.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej zmianie uległo logo, kolorystyka oraz styl i typografia przygotowywanych tekstów. Wraz z tymi zmianami wdrożona została także nowa globalna strona internetowa.

– Żyjemy w epoce obrazów i wszyscy muszą się z tym liczyć, także duże firmy, takie jak Adecco – mówi Krzysztof Zajkowski – Nasze nowe logo dla Grupy Adecco, kolory i strona internetowa mówią wszystkim „jesteśmy gotowi na nowe czasy. Jesteśmy godnym zaufania partnerem”. A przecież o to chodzi – podsumowuje Krzysztof Zajkowski.

KL