Logo

Marketing MIX

Kontynuacja kampanii QUICK-STEP dla Quick-Step Floors Pro Cycling Team

Quick-Step, wiodący producent podłóg drewnianych, laminowanych i winylowych już 19 sezon z rzędu wspiera drużynę kolarską Quick-Step Floors Pro Cycling Team. Równocześnie marka kontynuuje kampanię reklamową, w której zestawia osobowości światowej klasy zawodników z atrybutami podłóg Quick-Step zaprezentowanymi we wnętrzach urządzonych w różnej stylistyce.

Tym razem, w oczekiwaniu na tegoroczne sukcesy drużyny, zaproszono kolejnych czterech zawodników do wzięcia udziału w sesji.

– Markę Quick-Step i drużynę kolarską łączy determinacja w realizacji ambitnych celów – mówi Paul De Cock, dyrektor działu podłóg rmy UNILIN. – Nasz zespół pracowników może inaczej niż drużyna kolarska pojmować pojęcie „wydajność”, lecz wszystkim nam zależy na kluczowych wartościach: innowacyjności, efektywności oraz jakości w reprezentowanej dziedzinie. To podstawa sukcesu obu naszych organizacji – dodaje.

POŁĄCZENIE SIŁY I SZYKU

Realizowana w 2016 roku kampania promocyjna Quick- Step zestawiała cechy osobowości wybranych kolarzy z zaletami podłóg Quick-Step. Pięciu kolarzy: Tom Boonen, Niki Terpstra, Zdeněk Štybar, Tony Martin i Marcel Kittel pozowało we wnętrzach o określonej stylistyce, w których zamontowane zostały podłogi Quick-Step. Każda z reklam była kolażem dwóch zdjęć: pierwsze przedstawiało sportowca na torze wyścigowym, a drugie – w wybranym wnętrzu z podłogą Quick-Step.

CZTEREJ KOLEJNI KOLARZY W DRUGIEJ ODSŁONIE KAMPANII

W 2017 roku rma Quick-Step kontynuuje swoją kampanię zapraszając do udziału w niej czterech kolejnych zawodników. Są to: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe i David de la Cruz.

Fernando – ekstrawagancki, odważny sprinter, został sfotografowany we wnętrzu urządzonym w stylu Memphis. To post-modernistyczny ruch w projektowaniu wnętrz charakteryzujący się abstrakcyjnymi wzorami, geometrycznymi motywami, jasnymi kolorami i kontrastowymi kombinacjami. Podobnie jak sam Gaviria, styl ten jest niekonwencjonalny i kwestionuje status quo. Jego ulubiony rajd kolarski? Klasyczny wyścig kolarski Mediolan- San Remo.

Daniel Martin znany jest z niezwykłej wytrzymałości w podjazdach pod górę, jak i swojego nienagannego stylu. Obie z tych cech okazały się kluczowe w zwycięstwie w wyścigach klasycznych, takich jak Il Lombardia i Liège- Bastogne-Liège. Stylowe są także „botaniczne” wnętrza z wieloma elementami natury, w których powstawała sesja Daniela. Taka stylistyka doskonale koresponduje z uczuciem, jakim zawodnik pała do zielonych krajobrazów Regionu Walonii.

 

Wyjątkowy francuski kolarz Julian Alaphilippe ma wielką chrapkę na kolejne trofea … może dlatego, że chciałby je wykorzystać w procesie recyklingu, w wyniku którego powstaną modne dodatki do jego domu? W końcu pozyskane w ten sposób meble to najnowszy trend w urządzania wnętrz takich jak to, w którym powstała sesja Juliana. Bez względu na to, co ostatecznie kolarz zrobi z kolejnymi medalami, jesteśmy niezwykle podekscytowani, że podczas tegorocznego Tour de France znów będziemy świadkami niezwykłego zaangażowania z jakim startuje w każdym pojedynczym wyścigu…

David w jeździe na rowerze najbardziej kocha swobodę pozwalającą mu na dotarcie do dowolnego miejsca. Takie podejście doskonale wyraża styl wnętrza, w którym pozuje – ma etniczny charakter, pełno tu nadruków gra cznych, wzorów, ciepłych kolorów i naturalnych materiałów. Jeśli chodzi zaś o klasyczne wyścigi kolarskie, który mógłby być bardziej atrakcyjny dla awanturnika jakim jest David niż Vuelta w jego ojczystej Hiszpanii?

KOLARZE Z PIERWSZEJ KAMPANII

Niki Terpstra, Zdeněk Štybar, Marcel Kittel i Tom Boonen – nie zapominamy o czterech członkach drużyny kolarskiej z pierwszej kampanii. Krzepkość Terpstry doskonale wyraża nowoczesny rustykalny styl, natomiast sesja, w której wystąpił Zdeněk Štybar to gra świeżych, odważnych kolorów z kultowymi elementami wystroju wnętrz.

Reklama, w której wystąpił Kittel to z kolei interakcja pomiędzy formą, a funkcjonalnością charakteryzująca zarówno styl sportowca, jak i podłogi Quick-Step. I wreszcie, klasyczny kolarz szosowy Boonen został sfotografowany w klasycznym, ciepłym wnętrzu, gdzie nacisk położony został na porządek, symetrię i równowagę – to gwarantowany przepis na sukces.

 

Grupa kolarska Quick-Step to zespół kolarski World Tour utworzony w 2003 roku z siedzibą w belgijskim Wevelgem – miasta, które od wielu lat jest związane z kolarstwem  amandzkim. Zespół składa się z 29 zawodników pochodzących z 13 różnych krajów. Czeski biznesman Zdenek Bakala przejął team pod koniec 2010 roku. Nadzór nad drużyną sprawuje zarząd składający się z 8 członków. Patrick Lefevere, jeden z najbardziej utytułowanych menedżerów w historii sportów kolarskich, pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Choć drużyna działa na skalę międzynarodową, nie zapomina o swoich belgijskich korzeniach.

Od początku istnienia, team 550 razy stawał na podium: wygrał 14-krotnie wyścigi klasyczne, 4-krotnie Mistrzostwa Świata w kolarstwie szosowym, 6-krotnie Mistrzostwa Świata w jeździe indywidualnej, 3-krotnie Mistrzostwa Świata w jeździe drużynowej na czas, 2-krotnie Puchar Świata w kolarstwie szosowym, a także uzyskał tytuł mistrza olimpijskiego. W 2016 roku zespół Quick – Step Floors, dzięki 57 wygranym (w tym 56 na szosie), po raz piąty z rzędu, został okrzyknięty najbardziej utytułowanym zespołem kolarskim świata.

Czołowymi kolarzami należącymi obecnie do drużyny są: Marcel Kittel (zwycięzca 9 etapów Tour de France), Tom Boonen (czterokrotny zwycięzca wyścigu Paryż – Roubaix), Niki Terpstra (zwycięzca wyścigu Paris-Roubaix 2014), Dan Martin (zwycięzca Liege Bastogne Liege 2013 i Giro di Lombardia 2014) i mistrz Luksemburga – Bob Jungels, najlepszy młody zawodnik Gio d’Italia 2016.

MW