Marta Maksymowicz została Senior Account Managerem w San Markos.
Maksymowicz z branżą marketingową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencji Infinity. Na początku zajmowała się eventami, kampaniami edukacyjnymi i społecznymi. Następnie w dziale Client Service pełniła funkcję Account Directora. Odpowiadała wtedy m.in. za przygotowanie ofert i kosztorysów w zakresie realizacji reklamowych ATL, BTL i digital dla kluczowych klientów agencji.
Realizowała kampanie dla takich marek i producentów jak: Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Teva, Egis, Polkomtel (Plus), PZU i wielu innych.
Przez ostatnie 3 lata opiekowała się klientami publicznymi agencji, takimi jak: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PFRON, Główny Inspektorat Sanitarny czy Kopalnia Soli „Wieliczka”.
Marta Maksymowicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie Wiedeńskim.
Pasjonuje się kolarstwem – zarówno z perspektywy kibica, jak i osoby spędzającej wolne chwile na rowerze. Uwielbia gotowanie oraz podróżowanie do miejsc mniej uczęszczanych przez turystów.
MW