Jak co roku, finał Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to nie tylko prawdziwe święto sportu, ale też ogromna gratka dla marketerów i całej branży reklamowej. Firmy prześcigają się w coraz to kreatywniejszych spotach reklamowych, zatrudniając do kampanii gwiazdy i wydając „bajońskie” sumy na reklamę.
Za spot o długości pół minuty podczas Super Bowl trzeba było zapłacić 5 milionów dolarów. Prezentujemy najciekawsze według nas kampanie:
1) KFC na bogato, czyli nie samym sportem człowiek żyje
[youtube=”aZo4yKpROL0″]
2) Justin Bieber jak „imprezowy ekspert” dla T-Mobile
[youtube=”x-2j6rXQpN0″]
3) Dwuczęściowa reklama Wix.com z udziałem brytyjskiego aktora Jasona Stathama
[youtube=”LZFsDLXEfmU”]
[youtube=”wLPiplsXRck”]
4) „GoDaddy” przekonuje, że „Internet pragnie Ciebie!”
[youtube=”-YmnnwFQbpk”]
5) Fani ostatniej produkcji Netflixa doczekali się podczas Super Bowl trailera drugiego sezonu serialu „Stranger Things”.
[youtube=”9Egf5U8xLo8″]
6) Wśród reklamowych debiutantów na Super Bowl pojawiła się znana marka biżuterii – Tiffany razem z piosenkarką, Lady Gagą.
[youtube=”37maRtY7D6Y”]
7) Audi porusza ważny problem równości płac i przy okazji serwuje świetną reklamę
[youtube=”G6u10YPk_34″]
8) Był Justin Bieber, jest i Justin Timberlake. Tym razem dla BAI.
[youtube=”Ji1s_cHwzZw”]
9) Plejadę gwiazd możemy także oglądać w najnowszej produkcji Hondy.
[youtube=”f06ng5cII8o”]
10) „Swobodny jeździec” w wykonaniu Marcedesa i Petera Fondy. Kampania „Born to be wild”.
[youtube=”eEM-9n9m310″]
51. finał Super Bowl odbył się 5 lutego w Houston, a do walki stanęly drużyny New England Patriots i Atlanta Falcons. W przerwie meczu zagrała Lady Gaga. Wedle prognoz reklamy miało zobaczyć ok. 100 mln Amerykanów.
KL