Statisfy to aplikacja, która zainstalowana na tablecie lub telefoniekomórkowym staje się interaktywnym ankieterem zbierającym i analizującym dane pozyskiwane bezpośrednio od Klientów w miejscu sprzedaży lub świadczenia usług.
Zaobserwowaliśmy, że zarządzający zespołami sprzedażowymi oraz biurami obsługi klientów nie są w stanie śledzić poczynań każdego pracownika, natomiast osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych produktów i usług nie mają wystarczających narzędzi do weryfikacji poprawności swojego działania – wyjaśnia Michał Gala, Project Manager w zespole Statisfy.
Są już pierwsze placówki medyczne, które skorzystały z możliwości wypróbowania aplikacji.
W ogólnopolskiej sieci medycznej Scanmed Multimedis SA, w dwóch wybranych lokalizacjach przez okres 14 dni Pacjenci wypowiedzieli się m.in. z porad jakich specjalistów chcieliby korzystać oraz co sądzą o oferowanych pakietach medycznych. Łącznie udzielono 240 odpowiedzi.
Drugą siecią jest, która wykorzystała Statisfy jest Centrum Medyczne Puławska, firma prężnie działająca w stolicy.
Właściciel sieci uzyskał ponad 150 odpowiedzi od swoich Pacjentów, które dotyczyły oceny jakości obsługi w standardzie NPS wraz z uzasadnieniem tej oceny.
Pacjent, wypełniając ankietę, mógł również pozostawić w nieswój adres e-mail, dzięki czemu biuro obsługi klienta, na podstawie konkretnych informacji, mogło natychmiast reagować i odpowiadać klientom powodując tym samym, iż Pacjenci czuli się otaczani troską i odczuwali, że właścicielowi placówek zależy na ich satysfakcji.
Statisfy jako pomysł na badanie opinii pacjentów bardzo nam się podoba. Ankiety tworzone są indywidualnie na nasze potrzeby, a samo rozwiązanie jest technicznie proste do wdrożenia. Dzięki stałemu podglądowi wyników możemy natychmiast interweniować i uwagi pacjentów znajdują swoje pozytywne zakończenie – stwierdza Agnieszka Rudzińska, Marketing Manager z Centrum Medycznego Puławska.
Firma informuje, iż obecnie Statisfy testują Biura Obsługi Klienta spółki energetycznej oraz sieci salonów ze sprzętem elektronicznym.
– Cieszymy się z bardzo pozytywnego odbioru na rynku. Nasza aplikacja kierowana jest do rynku B2B lecz każdy może ją samodzielnie pobrać i nieodpłatnie testować przez okres dwóch tygodni. Klientom zainteresowanym wdrożeniem ogólnopolskim zapewniamy dodatkowo sprzęt oraz opiekuna. Przyznam, że wiele osób zadaje sobie pytanie, dlaczego dajemy Klientom tak dużo już od pierwszego dnia? Odpowiedź jest stosunkowo prosta – według naszej filozofii, pozytywna opinia jest najlepszym sprzedawcą – kończy Michał Gala.
MW