Logo

Marketing MIX

Codemedia promuje Femibion

Od początku stycznia dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. Współpraca obejmuje adaptację kreacji do kampanii digitalowej, SEO, content marketing oraz działania na  Facebooku.

Codemedia odpowiada za obsługę SEO serwisu przyszlamama.pl, wchodzącego od nowego roku w skład globalnej struktury femibion.com. Działania opierają się na opracowywaniu treści ciekawych z punktu widzenia użytkowniczek, kompleksowej organizacji aktywizacji konkursowych oraz tworzeniu angażujących rozwiązań, takich jak kalkulator dni płodnych, imiennik czy kalendarz ciążowy. Stała komunikacja z użytkowniczkami na każdym etapie ciąży jest prowadzona za pośrednictwem newsletterów. Realizowana jest również kampania na Facebooku promująca artykuły.

Drugi rok z rzędu będziemy wspierać działania branded contentowe marki Femibion. Dzięki dotychczasowej współpracy udało nam się ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę nowych użytkowników serwisu przyszlamama.pl. W 2016 roku dużą popularnością cieszyły się przygotowywane przez nas konkursy, w których użytkowniczki musiały wykazać się inwencją twórczą. Sukcesem jest dla nas także duże zaangażowanie w brand, które przejawia się w wielu pozytywnych wypowiedziach w social media– mówi Marta Gilbas, Branded Content Director, Codemedia.

– Codemedia rozpoczęła pracę dla marki Femibion od poznania zachowań użytkowniczek w Internecie i kompleksowego audytu strony przyszlamama.pl. Dało to mocne podstawy do opracowania strategii rozwoju strony poprzez nowe treści, aplikacje i aktywności angażujące użytkowniczki. Nowe rozwiązania przełożyły się na konsekwentne wzmacnianie pozycji w SEO oraz wzrost zaangażowania użytkowniczekKatarzyna Swacha-Spławska, Senior Brand Manager, Merck.

MW