Logo

Marketing MIX

Robert Górski zachęca do przeniesienia numeru przez Internet

Przenoszenie numeru do Orange na kartę jeszcze nigdy nie było tak proste, ponieważ teraz można to zrobić z domu. Do korzystania z nowej, pionierskiej na rynku usługi oferowanej przez Orange zachęca znany z roli kioskarza, Robert Górski.

Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis z jego udziałem jest realizowana w telewizji i radiu.

-Orange uruchomił specjalną stronę internetową, dostępną pod adresem wybierzorange.pl, przy pomocy której można łatwo i wygodnie zmienić operatora. Co najważniejsze, można to zrobić w zaciszu własnego domu. Każdy, kto zdecyduje się skorzystać z tej usługi otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz aż 18 GB internetu w promocyjnej cenie 28 zł na za 30 dni. – powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot jest emitowany od 7 lutego w kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. Podczas trwania kampanii będziemy mogli również usłyszeć spoty radiowe.  

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Łukasz Żukowski (Copywriter), Wioleta Kucha (Junior Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja).Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Spot telewizyjny

[youtube=”rPKA9iO6T-I”]

MW