Logo

Marketing MIX

Nowe osoby w komunikacji i PR LOTTO Ekstraklasy

Wraz z powrotem rozgrywek LOTTO Ekstraklasy, do zespołu komunikacji i PR spółki dołączyły nowe osoby.

Stanowisko managera ds. komunikacji, odpowiedzialnego za kontakty z mediami sportowymi, objął Bartosz Orzechowski. Zespół zasiliła także nowa osoba odpowiedzialna za social media i komunikację online.

Z przyczyn osobistych z funkcji managera ds. komunikacji w Ekstraklasie S.A. zrezygnował Maksymilian Michalczak. Wcześniej pracował w Wiśle Kraków, gdzie kierował pracą biura prasowego oraz odpowiadał za politykę informacyjną klubu.

W jego miejsce spółka zatrudniła Bartosza Orzechowskiego, którego dotychczasowa kariera jest nierozerwalnie związana z mediami sportowymi. Do Ekstraklasy S.A. trafił z agencji Tailor Made PR, gdzie przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki adidas Football. Dbał o relacje z mediami i współpracę z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć i pół roku pracował w Agorze, w portalu Sport.pl. Był tam dziennikarzem, wydawcą online, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

W związku z nową strategią rozwoju internetowych kanałów komunikacji Ekstraklasy S.A., w tym kanałów anglojęzycznych, spółka zatrudniła także nową osobę, która wesprze zespół w ramach projektów online oraz w mediach społecznościowych. Wychowany w Stanach Zjednoczonych Maciek Serafin grał w juniorskich drużynach kadry USA. To doświadczony project manager; zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową. Był także digital media managerem w organizacjach non-profit, gdzie kreował strategie internetowe. W Polsce pracował jako dziennikarz w telewizji Orange Sport.

Obecnym Departamentem Komunikacji i PR od początku ubiegłego roku zarządza dyrektor ds. Komunikacji i PR Karolina Hytrek-Prosiecka.

MW