Kancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu.
Celem konkursu jest przygotowanie jednolitego Systemu Identyfikacji Wizualnej, który obejmował będzie:
– W pierwszej części: identyfikację wizualną Senatu Rzeczypospolitej oraz jego organów, tj. Marszałka Senatu, Prezydium Senatu, Konwentu Seniorów, Komisji Senatu, a także – dodatkowo – Senatorów i Biur Senatorskich, oraz Szefa Kancelarii Senatu (zwanymi dalej Senatem) – zastosowania godła państwowego;
– W drugiej części: identyfikację wizualną Kancelarii Senatu i jej jednostek, w tym biur działających w ramach struktury (zwanymi dalej Kancelarią Senatu) – zastosowania Orła Zygmuntowskiego.
Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektu identyfikacji. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną i zgodnie ze specyfikacją, przygotuje całość materiałów identyfikujących Senat Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarię Senatu.
Terminy konkursu:
Nadsyłanie portfolio – 27 marca 2017
Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 11 kwietnia 2017
Przesłanie propozycji przez wybranych projektantów w II etapie – 26 maja 2017
Wyłonienie zwycięzcy – 12 czerwca 2017
Portfolio i projekty oceni jury w składzie: Prof. dr hab. Czesława Frejlich, Prof. dr hab. Lech Majewski, Dr Barbara Widłak, Aleksander Bąk, Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP, Robert Kolasa, Barbara Maciaszek, Paweł Wojciechowski, Przemysław Cebula.
JK