Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex, wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu wyróżnia markę w kategorii. Za realizację odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Diosminex to produkt firmy Valeant , który leczy objawy związane z niewydolnością krążenia żylnego kończyn dolnych. Wyzwaniem dla agencji było stworzenie kampanii, która jest wyróżnialna, bazuje na emocjonalnych korzyściach i jednocześnie wzmacnia ekspercki charakter marki.
Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych od 1 maja.
– Naszym sposobem na wyróżnienie w kategorii jest wykorzystanie konwencji musicalu. Konkurencja realizuje spoty reklamowe w bardzo racjonalnej formie, pokazując problem i rozwiązanie. My wykorzystaliśmy trend femvertisingu odwołując się do potrzeb, oczekiwań, codziennych trudności kobiet i w lifestylowy oraz lekki sposób pokazaliśmy korzyści z zażywania leku – komentuje Wojciech Papuziński, Creative Group Head Schulz brand friendly.
Koncept kreatywny polega na pokazaniu grupy kobiet w różnym wieku, różnych użytkowniczek kategorii Diosminexu. Poprzez skomponowaną specjalnie na potrzeby spotu piosenkę dowiadujemy się, że dzięki produktowi Diosminex mogą żyć tak jak lubią – bez bólu i żadnych ograniczeń w aktywności. Przekazywanie leku z ręki do ręki wzmacnia dodatkowo poczucie rekomendacji w tej grupie docelowej.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za realizację spotów Propeller Film.
JK