Logo

Marketing MIX

Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”

8 maja ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec –prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.

Marka Dekoral prezentuje serię farb i emalii „Zadania specjalne”, które są przystosowane do różnych powierzchni i zmieniających się warunków atmosferycznych. Preparaty, niczym agent specjalny, rozprawią się z każdą uporczywą „wadą”, jaka może powstać na powierzchni drewna, metalu czy betonu. Wyroby w zaledwie kilka chwil usuną rdzę czy plamy z malowanego podłoża i zabezpieczą je przed działaniem czynników zewnętrznych.

Głównym bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec, prowadzący programów takich jak: „Usterka” czy „Odlotowy Ogród”. Został on twarzą spotu promocyjnego, nawiązującego konwencją do filmów o agencie specjalnym – Jamesie Bondzie.

Kampania Dekoral „Zadania specjalne” obejmuje POS oraz digital. W ramach projektu została uruchomiona dedykowana strona internetowa www.zadaniaspecjalne.pl, na której zamieszczono porady dotyczące malowania i szczegółowe informacje o produktach. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja Chocolad, zakup mediów Brand New Agency, działania PR – agencja Publicon.

MW