Logo

Marketing MIX

Agencja ADnova z nową Dyrektor Kreatywną

Dyrektor kreatywna Ewa Mikołajczak, po 15 latach w agencji GPD, przeszła do ADnova

Na początku roku, stanowisko Dyrektor Kreatywnej w agencji ADnova objęła Ewa Mikołajczak. Wcześniej, piastując różne stanowiska w dziale kreacji, pracowała przez 15 lat w agencji GPD. Była współodpowiedzialna za sukces jej warszawskiego oddziału, zdobywając kluczowych dla agencji klientów: Lubella, BP oraz Grolsh, a także realizowała cały szereg efektywnych kampanii dla Raiffeisen, Lisner, Lidl i Aviko.

– Ewa posiada ogromne doświadczenie w branży reklamowej, dlatego jej obecność w naszym zespole znakomicie wpisuje się w plan intensywnego rozwoju agencji, który rozpoczął się w 2016 r. Już po kilku miesiącach widzimy pozytywne rezultaty tej współpracy i nie możemy się doczekać kolejnych, spektakularnych efektów – mówi Lech Borek, CEO ADnova.

Ewa Mikołajczak, oprócz wielkiego wyczucia strategicznego, przywiązuje dużą wagę do estetyki
w reklamie. Piękno jest kluczową częścią naszego życia, tak ważną, że wydajemy na nie dużo pieniędzy – mówi, cytując wybitnego brytyjskiego neurologa Semira Zeki badającego wpływ obrazów na mózg ludzki. – Dlatego tworząc dowolną kampanię reklamową, musimy ją zawsze podporządkować względom estetycznym! – konkluduje nowa dyrektor działu kreacji ADnova.

ADnova jest agencją marketingu zintegrowanego 360°. Na rynku istnieje od 2009 r. obsługując takich klientów jak: Rimmel, Bourjois, Oriflame, Henkel, SVR, czy Wedel. 

MW