Logo

Marketing MIX

Henryk Kania, jedna z największych polskich marek FMCG, partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

ZM Henryk Kania S.A. podpisały umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której uzyskały tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Firma jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, a współpraca sponsorska z najpopularniejszą ligą sportową w Polsce – LOTTO Ekstraklasą – pozwoli jej na dodatkowe dotarcie do milionów klientów. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018.

16 klubów z całej Polski, blisko 400 profesjonalnych piłkarzy, miliony kibiców przed telewizorami oraz 2,7 miliona widzów na stadionach – te liczby doskonale pokazują, jak ogromnym dotarciem do konsumentów dysponować będą ZM Henryk Kania S.A. za pośrednictwem LOTTO Ekstraklasy. Na mocy umowy, marka Henryk Kania pojawi się w różnych formatach reklamowych na stadionach wszystkich klubów Ekstraklasy do końca aktualnych rozgrywek oraz przez cały sezon 2017/2018. Działania promocyjne obejmują również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Planowane są także wspólne działania promujące zdrowy tryb żywienia.

– Sport łączy w sobie wiele wartości, które od lat uosabia również nasza firma. To pasja, zaangażowanie i skuteczna walka o osiąganie wyznaczonych celów. Najczęściej rodzi też pozytywne skojarzenia, gromadzi wokół siebie całe rodziny, promuje zdrowy tryb życia. Od dawna wyznajemy zasadę, że warto wspierać sport i w niego inwestować. Dlatego nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest dla nas kolejnym ważnym, a jednocześnie naturalnym krokiem w konsekwentnie budowanej strategii marketingowej i wizerunkowej naszej Spółki – mówi Henryk Kania, przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A.

– Piłkarska Ekstraklasa to najpopularniejsza i najbardziej emocjonująca liga sportowa w Polsce. Co roku nasze rozgrywki przyciągają na stadiony i przed telewizory miliony kibiców. Dzięki temu, jesteśmy doskonałą platformą komunikacji i promocji dla marek, które mogą realizować cele biznesowe wykorzystując kluczowe dla siebie świadczenia sponsoringowe. Jestem przekonany, że współpraca z tak dużą firmą jak ZM Henryk Kania S.A. przyniesie wiele korzyści dla obu stron – mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasa S.A

Kontrakt wchodzi w życie już od 34. kolejki rozgrywek LOTTO Ekstraklasy, która rozpocznie się 16 maja meczami grupy spadkowej. Dzień później natomiast zmagania rozpoczną drużyny z grupy mistrzowskiej, a pojedynkiem budzącym największe zainteresowanie będzie spotkanie w Warszawie, gdzie Legia zmierzy się z Lechem Poznań.

MW