Producent męskich portfeli, powstających ze skóry cielęcej, pochodzącej z polskich garbarni o unikatowych kolorach – po raz pierwszy zaprezentuje się na wrześniowych targach reklamy.
Niepowtarzalne, oryginalne, jedyne w swoim rodzaju skórzane portfele są wykonane indywidualnie na zamówienie klienta, który może zaprojektować swój produkt – wybrać kolor portfela, podszewkę i dobrać nici do jego obszycia.
Spersonalizowana kolekcja galanterii skórzanej wzbogaci ofertę artykułów promocyjnych targów.
– Poprzez udział w FestiwalMarketingu.pl chcielibyśmy zaprezentować nasz produkt szerszej grupie odbiorców, porozmawiać z nimi bezpośrednio oraz wyjaśnić wyższość Ribbley nad innymi portfelami, na czym polega jego unikatowość. Nie jest to zwykły portfel, a na czym polega jego niezwykłość wyjaśnimy na miejscu, na targach – mówi Bartosz Krawczyk, właściciel firmy.
Ribbley zaprasza do odwiedzenia na targach swojego stoiska A12A.
[galeria=”1″]
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.
JK