Agencja GREY wygrała konkurs na kompleksową obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT. W ramach współpracy, Grey będzie odpowiadać za pełną obsługę marketingową LOT w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych w Polsce i na świecie.
– Liczymy na owocną współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii marketingowej, w tym dalszy rozwój marki LOT w Polsce i na rynkach za granicą. W Polsce LOT jest najlepiej rozpoznawaną marką linii lotniczych i jedną z lepiej znanych marek w ogóle. Marka LOT kojarzy się konsumentom pozytywnie, jako firma godna zaufania, z dobrą i profesjonalną obsługą. Jest wizytówką kraju i firmą z tradycjami. Komunikacja do pasażerów i rynku to ważny element wspierający realizację strategii PLL LOT. Wykorzystując potencjał rosnącego rynku w regionie, LOT ma szansę stać się liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując do 2020 roku ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach – mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji LOT-u.
To dla nas bardzo ważna wygrana – rozpoczynamy współpracę z brandem o dużych ambicjach, dynamicznych planach i wielu wyzwaniach biznesowych. Kolejne lata zapowiadają się ciekawie w kontekście rynku linii lotniczych. Jestem dumna z całego zespołu i z pracy jaką wykonaliśmy
w ramach tego projektu i z przyjemnością będę patrzeć na wdrażanie w życie zaproponowanej przez na strategii komunikacji wraz z stojącymi za nią rozwiązaniami w poszczególnych kanałach. Cieszy nas ogromnie fakt, iż Klient wysoko ocenił naszą propozycję w kontekście zintegrowanych działań. Niewątpliwie cała platforma DIGITAL’owa i stojące za nią działania online będą stanowiły dużą część naszej pracy – dodaje Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.
Współpraca PLL LOT i GREY Group wystartowała już w kwietniu 2017 i obejmie planowanie, kreację, strategię komunikacji we wszystkich kanałach, w tym content creation & production w kanale DIGITAL.
KL