Logo

Marketing MIX

Bakoma 7 zbóż: nowy skład – nowa kampania  

Bakoma wystartowała z nową kampanią telewizyjną jogurtów Bakoma 7 zbóż. Pod hasłem „Smakuj bogactwa natury” marka promuje nowy, rozszerzony skład produktów. Kreację ponownie przygotowała agencja Upside.

Nowa kampania Bakoma 7 zbóż ruszyła pod koniec maja. 15-sekundowe spoty telewizyjne będą emitowane do 26 czerwca w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Celem kampanii „Smakuj bogactwa natury” jest promocja składu jogurtów Bakoma 7 zbóż, który został rozszerzony o kolejne, naturalne składniki – zarodki pszenne i zielony jęczmień. Adresowana jest do aktywnych kobiet, które w trosce o siebie i rodzinę stawiają na ekologiczne produkty.

Uzupełnieniu składu jogurtów towarzyszył lifting opakowań, których projekt przygotowała firma Villan Design. Opakowanie jogurtu odgrywa w spocie telewizyjnym rolę zegara biologicznego, który pokazuje dzienny cykl wypełniony wartościami 7 zbóż.

 

Agencja Upside została wybrana w drodze przetargu. Przygotowała całą kreację i scenariusz 15- i 30-sekundowych spotów oraz czuwała nad spójnością realizacji z założeniami strategicznymi marki Bakoma. Za dobór mediów odpowiadała firma Universal McCann. To kolejna kampania Upside dla Bakomy. Wcześniej agencja przygotowała launch produktów Bakoma Bio i Bakuś Bio. 

JK