Logo

Marketing MIX

Dermika i Hand Made – kolejny rok razem

Po roku udanej współpracy firma Orkla Care S.A. (dawniej Cederroth), właściciel marki Dermika, podjęła decyzję o przedłużeniu umowy z agencją Hand Made.

Hand Made i Dermika współpracują od stycznia 2016 r. konsekwentnie realizując strategię woman’s power opartą na kobiecej mocy, odwadze i energii płynącej z piękna. Komunikacja pod hasłem „Dermika. Wyzwala Twoje piękno” skierowana jest do silnych, pewnych siebie kobiet, jak również do tych, które dopiero tę siłę odkrywają. DNA Dermiki to wiara w wewnętrzne piękno, które jest w każdej kobiecie, niezależnie od wieku, trzeba tylko wiedzieć jak je uwolnić.

W ramach współpracy z marką agencja przygotowała key visuale do kilku kampanii prasowych, witrynę internetową (www.dermika.pl) gdzie można znaleźć informacje na temat kosmetyków Dermika, zabiegów na twarz i ciało oraz kosmetyków do pielęgnacji domowej, które nie są dostępne w drogeriach. Hand Made prowadzi również dwa fanpage na Facebooku: Dermika oraz Dermika Salon & Spa.

– Zdecydowaliśmy się na kontynuację naszej współpracy z agencją Hand Made, ponieważ wysoko oceniamy jej wkład w realizację strategii marki oraz podejście kreatywne. Agencję wyróżnia profesjonalizm, nieszablonowe kreacje oraz otwarcie na komunikację w internecie, na czym nam szczególnie zależy. Współpraca przez ubiegły rok układała się wyśmienicie i z przyjemnością będziemy działać razem w pracach na rzecz Dermiki również w tym roku – mówi Iwona Kowalska, Brand Activation marki DERMIKA.

MW