Logo

Marketing MIX

Mea Group – agencja z szóstym zmysłem

Agencja Mea Group – w ramach komunikacji swojej filozofii całościowego (360), angażującego wszystkie zmysły kreowania wydarzeń – wprowadza nową identyfikację wizualną. Opiera się ona na rozwiązaniach graficznych, inspirowanych kluczowymi dla Mea Group wartościami.

W stworzonych przez agencję projektach, m.in. odświeżonego logo i nowej strony internetowej, można odnaleźć odwołania do zmysłów, emocji. Obecna identyfikacja wizualna Mea Group podkreśla rolę eventu jako jedynego sposobu na osobiste, angażujące zmysły spotkanie ze światem produktu, usługi, marki czy idei.

Nowa komunikacja wizualna odzwierciedla kompleksowe podejście agencji do organizacji wydarzeń. Mea Group to już nie tylko komunikacja B2B/B2C, ale przede wszystkim H2H (ang. Human to Human). Metamorfozie poddano zarówno tradycyjne materiały firmowe, jak i wszystkie elementy on-line.

– Podczas kreowanych przez zespół Mea Group wydarzeń stawiamy na unikalne, pobudzające emocje działania. Skuteczny event to spotkanie, w którym uczestniczą ludzie, wydarzenie nie pozwalające nikomu pozostać obojętnym, podczas którego angażowana jest jak największa ilość zmysłów. Takie są nasze realizacje, umożliwiające wymianę wiedzy, doświadczeń i emocji. Właśnie za to cenią nas klienci. Nadszedł czas, aby nasza filozofia znalazła jeszcze mocniejsze odzwierciedlenie w identyfikacji wizualnej agencji – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group.

Pracami nad nową identyfikacją wizualną Mea Group kierował Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group. Do poszczególnych zmysłów: wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu przypisano kolory oraz bryły. Ostateczny kształt wizualizacji to efekt pracy w studiu fotograficznym (fot. Jan Kriwol) oraz działań graficznych specjalistów Mea Group.

– Zależało nam, aby wizerunek Mea Group był niepowtarzalny za sprawą oryginalnych elementów graficznych, kolorystyki i kroju pisma. Odzwierciedlają one nasze skojarzenia z poszczególnymi zmysłami i emocjami. Znamy 5 zmysłów, ale my oddajemy do dyspozycji jeszcze jeden – zmysł Mea, który łączy w sobie wszystkie wyżej wymienione i pozwala w pełni doświadczać marki. Nasza nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla pojmowanie eventu jako spotkania z marką, kontaktu z nią wszystkimi zmysłami – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group.

Skuteczność tradycyjnej komunikacji marketingowej maleje. Odbiorcy uodparniają się na klasyczne przekazy reklamowe oraz promocyjne. Niezbędna staje się wielowymiarowa komunikacja, integrująca wszystkie zmysły. I właśnie to unikalne połączenie, pozwalające tworzyć eventy angażujące uczestników na wszystkich poziomach, można określić mianem ‘szóstego zmysłu’ branży eventowej. Mea Group ten zmysł wykorzystuje w każdej swojej realizacji.

– Działamy w obszarze eventu, czyli jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać na wszystkie zmysły. Ostateczny kształt wydarzenia to zawsze wspólnie wypracowane rozwiązanie Kreacji i Produkcji Mea Group. W  naszym zespole często dyskutujemy, prześcigamy się pomysłach, ścierają się różne poglądy, a wszystko po to, aby powstawały niepowtarzalne wydarzenia – eventy, wykorzystujące szósty zmysł – mówi Magda Kozicka, dyrektor produkcji Mea Group.

Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna:

Mea Group – Zespół Mea o zmysłach from Mea Group on Vimeo.

MW