Logo

Marketing MIX

Meetrics wchodzi do Polski, Tomasz Piątkowski Country Managerem

Na polski rynek wchodzi Meetrics, firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce pokieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Meetrics to technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola jej działań to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji. Teraz do krajów tych dołącza Polska.

Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikację kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów) i zapobieganie im. Z platformy Ad Attention Monitor  (w skrócie ADAM) korzystają zarówno firmy sprzedające, jak i kupujące reklamę w sieci.

– Zwiększanie transparentności w obszarze weryfikacji widoczności i jakości reklam jest dziś jednym z kluczowych wyzwań na rynku reklamy digital, dlatego cieszę się, że wraz z Meetrics podejmiemy się tego zadania na polskim rynku – mówi Tomasz Piątkowski, który jako County Manager zajmie się kierowaniem polskim oddziałem firmy i pozyskiwaniem klientów na jej usługi.

Philipp von Hilgers, współzałożyciel i CEO Meetrics GmbH dodaje:

– Tomasz wnosi do naszej firmy doświadczenie zdobyte m.in. w pracy dla GroupM oraz obszerną wiedzę o rynku reklamy internetowej w Polsce. Cieszymy się, że pokieruje naszym oddziałem, budując nową kategorię usług na polskim rynku digital.

Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od 2 lat pełnił tam funkcję Chief Digital Officera. Wcześniej pracował jako Interactive Media Director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.

 ***

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów). Z platformy Ad Attention Monitor korzystają zarówno firmy sprzedające jak i kupujące reklamę w sieci. Meetrics współpracuje z reklamodawcami, domami mediowymi i dużymi wydawcami. Klientami Meetrics są m.in. GroupM, OMD, Dentsu Aegis Network, eBay, Yahoo, Procter&Gamble, L’Oréal, General Motors, Spiegel Online czy The Telegraph.

Centralą firmy jest Berlin, posiada ona ponadto oddziały w: Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji.

Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.

www.meetrics.com

JK