Logo

Marketing MIX

GREY Group Poland ruszyła z aktywacją „Bliscy sercu” dla firmy Pfizer 

Wystartowała kampania „Bliscy Sercu” wspierająca komunikację leku Polocard należącego do portfolio firmy Pfizer. GREY odpowiedzialna była za pomysł, doradztwo strategiczne, komunikacje wizualną i ATL oraz stworzenie strony internetowej akcji, dzięki której przebadano już ponad 1 500 osób.  

W ramach kampanii „Bliscy Sercu” można bezpłatnie przebadać się pod kątem kardiologicznym w mobilnym centrum badawczym, poddając się bezpłatnie podstawowymi badaniom: EKG, pomiarowi ciśnienia tętniczego i BMI, które pozwolą na zweryfikowanie czy dana osoba znajduje się w grupie ryzyka chorób sercowo-naczyniowych. Po badaniach przeprowadzonych przez pielęgniarkę, pacjenci kierowani do obecnego w Cardiobusie lekarza kardiologa, który opracowuje indywidualne zalecenia dalszego postępowania.

Cardiobus „Bliscy Sercu” odwiedzi 33 miejscowości na terenie całej Polski. Trasę Cardiobusa oraz przydatne informacje z zakresu profilaktyki chorób kardiologicznych można znaleźć na stronie bliscysercu.pl.

 

MW