Logo

Marketing MIX

Codemedia dla Laboratoire Dermatologique Bioderma

Ruszyła kampania promująca Photoderm NUDE Touch SPF 50+ – innowacyjny produkt zapewniający wysoką ochronę przeciwsłoneczną marki Bioderma. Działania prowadzone są w Internecie i obejmują emisję reklamy display i VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Photoderm NUDE Touch SPF 50+ to nowy produkt w portfolio marki Bioderma w formie lekkiego ochronnego podkładu mineralnego. Przekaz kampanii podkreśla, że zawiera on 100% filtrów mineralnych, zapewnia wysoką i skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Odbiorcy są informowani w reklamach także o tym, że Photoderm pomaga redukować niedoskonałości, kontrolować błyszczenie oraz utrzymać perfekcyjny, naturalny wygląd nawet w upalne dni.

– Nasz nowy produkt wyróżnia bardzo lekka konsystencja oraz to, że – w porównaniu z innymi filtrami mineralnymi – nie pozostawia białych śladów na skórze. Dzięki jego innowacyjnej formule mogą go stosować osoby ze skórą tłustą i mieszaną, a także suchą, po nałożeniu pod niego kremu nawilżającego – mówi Agnieszka Rzemińska z Laboratoire Dermatologique Bioderma.

Kampania promująca Photoderm NUDE Touch skierowana jest do świadomych kobiet, dla których ważne są bezpieczne składniki w stosowanych produktach oraz ich praktyczne zastosowanie. Dzięki nowej propozycji Laboratoire Dermatologique Bioderma mogą one mieć wyrównany koloryt skóry oraz zapewnioną ochronę przeciwsłoneczną bez nakładania ciężkich podkładów.

– Photoderm NUDE Touch jest już kolejnym produktem z portfolio marki Bioderma, który mamy przyjemność promować. W kampanii skupiamy się na dotarciu do grupy docelowej wykorzystując wiedzę o jej zainteresowaniach oraz poprzez obecność przekazu reklamowego na serwisach kobiecych – mówi Anna Lipińska z domu mediowego Codemedia. 

JK