Logo

Marketing MIX

Franciszek Toeplitz Deputy Creative Directorem w BBDO Warszawa

W czerwcu Franciszek Toeplitz objął funkcję deputy creative directora w BBDO Warszawa. Będzie zarządzał działem kreacji wspólnie z Kamilem Redestowiczem.

 – Franek niezwykle imponuje mi swoim barwnym życiorysem. Nie tylko ma wielkie doświadczenie w agencjach reklamowych, ale prowadził też z sukcesem gazetę o rapie i deskorolkach, produkował programy motoryzacyjne, relacjonował galę KSW i pisał piosenki dla kilku gwiazd popu. To się dopiero nazywa działanie omnichannel! – mówi, Kamil Redestowicz.

Toeplitz związany jest z reklamą od ponad 12 lat. Pracował m.in. w McCann Erickson, Change Integrated, Saatchi&Saatchi i DDB. Współtworzył też agencję strategiczno-kreatywną One Eleven. Ma na koncie Grand Prix w konkursie Golden Drum, srebrną Epicę, nagrodę Eurobest, shortlisty z Cannes i wiele KTR’ów.

– Pracowałem z Frankiem w przeszłości – należy do jednych z najzdolniejszych kreatywnych których  poznałem. Ma świetny warsztat i myśli w sposób niestandardowy – powiedział CEO BBDO, Igor Kaleński. 

MW