Agencja Form Up zwyciężyła w przetargu firmy deweloperskiej PROFBUD i zajmie się obsługą działań z zakresu content performance marketingu we wszystkich kanałach digital. Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.
Forum Up odpowiada za planowanie i zakup mediów, tworzenie kreacji, opracowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji. W ramach kompleksowych działań, mających na celu wsparcie sprzedaży klienta, wykorzysta szereg kanałów komunikacji digital, m.in.: Google, display, social media, influencer marketing i e-mail marketing. W celu uzyskania najlepszych rezultatów performance, realizowane kampanie oparte będą na content marketingu.
Deweloper zdecydował się na wybór agencji Form Up ze względu na przedstawienie przez nią najbardziej kompleksowego podejścia do działań w środowisku digital oraz zbieżne z opinią firmy pojmowanie potrzeby odzwierciedlenia nakładów marketingowych na wyniki sprzedaży. Form Up posiada odpowiednie kompetencje związane z nowoczesnymi modelami zakupu mediów oraz przełożeniem działań z zakresu content marketingu na pozyskanie nowych klientów i budowę pozytywnego wizerunku marki.
Obecnie agencja realizuje kampanie dla trzech inwestycji PROFBUD, a w najbliższym czasie współpraca zostanie poszerzona o kolejne.
Form Up to agencja założona w 2015 r. specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji, na szeroką skalę wykorzystuje również potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.
MW