Logo

Marketing MIX

Smakuj życie po swojemu… z Cocio

Wraz z influencerami, którzy 18 lipca wyruszyli w podróż do USA by rozsmakować się w kultowej amerykańskiej Route 66, wystartowała kampania Cocio „Taste Your Route”, realizowana przez agencję 4Frame.

Jak smakować życie? Po swojemu. To przekaz kampanii wizerunkowej Cocio, która obejmuje działania w social mediach, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy, wprowadzające do świata marki.

Droga 66, zwana też „Drogą Matką”, odkąd powstała, jak magnes przyciągała niebanalne i nietuzinkowe osobowości. Wyzwala w ludziach niesamowite pomysły, dodając energię do ich realizowania. Była i jest mitem amerykańskim – symbolem nieograniczonej przestrzeni, możliwości podążania tam, dokąd poniesie los. Życie to przecież droga, którą należy podążać po swojemu. Smakować ją na własny sposób. Takie podejście do życia wyraża hasło najnowszej kampanii Cocio, „Taste Your Route”.

Właśnie tą kultową trasą przejadą polscy influenerzy: Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dycha i Dakann. Ekipa Cocio przez 8 dni, relacjonując na kanałach social media swoją podróż „Route 66”, będzie inspirować internautów do smakowania życia po swojemu i wyrażania w tym własnej indywidualności.

– Cocio nie dodaje skrzydeł, ani mocy superbohatera. Nie ma siły sprawczej, która zmieni życie na lepsze. To po prostu wspaniały, klasyczny smak, który sprawił, że w Danii (kraj pochodzenia) Cocio jest napojem kultowym z prawie 100% świadomością. Kampania „Taste Your Route” jest pierwszą kampanią wizerunkową i świadomościową w Polsce, dzięki której chcemy otworzyć drzwi do indywidualnego postrzegania marki. Razem z influencerami i konsumentami wyszukujemy nowe kody popkulturowe, które będą tworzyć wizerunek i kultowość marki na polskim rynku – mówi Roman Jawczak, Arla Foods Business & Category Development Manager.

– Kultowa droga Route 66 od dziesiątek lat jest odpowiedzią młodych ludzi na potrzebę poczucia wolności, wyrazu niezależności i oryginalności. Kabriolet, wiatr we włosach, grupka znajomych i prosta droga. Właśnie to jest w niej najbardziej pociągające i wyjątkowe – pomimo tego, że jest tylko jedna, są tysiące sposobów na jej przebycie, a każdy z nich jest autentyczny i kultowy. Tak właśnie komunikujemy Cocio – inspirując do szukania własnej drogi doświadczania marki i własnych okazji oraz sposobów smakowania Cocio – dodaje Piotr Zawałło, Creative Director 4Frame.

Platformą komunikacji kampanii i źródłem inspiracji oprócz kanałów digital influencerów będzie strona www.smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio, które zachęcają do ruszenia z Cocio śladem najbardziej kultowych miejsc na świecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie.

Razem z kampanią, rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym spragnieni nietypowych wrażeń internauci mogą wygrać podróż kultową Route 66 i smakować ją po swojemu. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na www.smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”. Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram.

– Cocio jest marką lifestylową i pełną emocji. Chcąc je przekazać wybraliśmy najlepsze do tego kanały komunikacyjne, naturalne środowisko naszej grupy docelowej, Instagram i Facebook, na których na bieżąco będziemy informować o wszystkich wydarzeniach wokół aktywacji. Instagram to także platforma konkursu „Taste Your Route”, dzięki czemu zgłaszanie prac – filmów lub zdjęć jest naprawdę proste. Ze względu na charakterystykę naszych odbiorców oraz porę roku, która sprzyja przebywaniu w podróży i w plenerze, projektując hub naszej aktywacji – stronę WWW główny nacisk położyliśmy na mobile – mówi Anna Małczyńska, Digital Director 4Frame.

Szeroko zakrojona kampania „Taste Your Route” łączy świat wirtualny z realnym. 29 lipca i 9 sierpnia w Beach Barze nad Wisłą w Warszawie w świat Cocio wprowadzą dwa eventy inspirowane kultową Route 66. Będzie to okazja, by poczuć amerykański klimat, usiąść za kółkiem kabrioletu, poczuć się jak w filmie kina drogi, rozsmakować się w chilloucie, kultowych brzmieniach zza oceanu i … Cocio.

Za koncept kreatywny kampanii „Taste Yoru Route”, organizację ogólnopolskiego konkursu, działania digitalowe, stworzenie i prowadzenie kanałów w social mediach oraz strony www.smakujcocio.pl, współpracę z influencerami i organizację eventów odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

MW