Agencja Allegro po raz 6. odpowiada za działania komunikacyjne wokół festiwalu Audioriver i wydarzeń mu towarzyszących. 12. edycja imprezy odbędzie się w Płocku w dniach 28-30 lipca.
Odbywający się na płockiej plaży Audioriver to największy w Polsce festiwal muzyki elektronicznej i trzecia największa muzyczna impreza biletowana w kraju. Corocznie gromadzi blisko 30 tys. uczestników. Ekwiwalent reklamowy zeszłorocznej edycji festiwalu wyniósł 15 mln zł. Łącznie w mediach pojawiło się ponad 15 tys. wzmianek o festiwalu. Agencja Allegro zajmuje się całościową obsługą public relations festiwalu Audioriver i wszystkich wydarzeń towarzyszących – m.in. VII Konferencji Muzycznej Audioriver w Łodzi, VIII Targów Muzycznych Audioriver i Kina Festiwalowego.
Od października 2016, zespół zapewnia systematyczne działania komunikacyjne, obsługę biura prasowego, koordynację współpracy patronackiej, planowanie kampanii reklamowej w mediach oraz aktywności skierowane do studentów i wybranych influencerów.
MW